Η φέτα αλλάζει: Οι Έλληνες εγκαταλείπουν τη χύμα - Ποια εκτοξεύει τις πωλήσεις
Τα νέα καταναλωτικά πρότυπα οδηγούν σε άνοδο της τυποποιημένης φέτας και πτώση της παραδοσιακής Μια αλλαγή συντελείται στα ελληνικά ψυγεία: η φέτα, το απόλυτο παραδοσιακό ελληνικό τυρί, παραμένει αγαπημένη, αλλά οι καταναλωτές αλλάζουν τρόπο αγοράς της. Το άλλοτε κυρίαρχο "χύμα" προϊόν, που προμηθευόταν κανείς από τον πάγκο του σούπερ μάρκετ ή το τυροπωλείο, χάνει έδαφος, με την τυποποιημένη φέτα να κερδίζει ολοένα και περισσότερα μερίδια αγοράς. Σύμφωνα με στοιχεία του πρώτου εξαμήνου του 2025, οι πωλήσεις φέτας αυξήθηκαν συνολικά κατά 2,5% σε όγκο και 0,8% σε αξία, με τη μέση τιμή να υποχωρεί ελαφρώς στα 10,99 ευρώ το κιλό. Πίσω από τα νούμερα, όμως, κρύβεται μια ξεκάθαρη στροφή: οι Έλληνες προτιμούν τη φέτα του ραφιού έναντι αυτής του πάγκου. Το 2024, ενώ η συνολική αγορά της φέτας παρέμεινε σταθερή (259 εκατ. ευρώ), η χύμα φέτα κατέγραψε πτώση 2,8% (179 εκατ. ευρώ), την ώρα που η τυποποιημένη φέτα είδε άνοδο 7,1%, φτάνοντας τα...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(10)
- Άμυνα(52)
- Αστυνομικά(23)
- Εκπαίδευση(205)
- Εργασία(24)
- Θρησκεία(12)
- Κοινωνία(544)
- Νομικά(3)
- Ομογένεια(0)
- Πολιτική(563)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.