πριν από  22 ώρες 45 λεπτά

Alfavita.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Τα νέα καταναλωτικά πρότυπα οδηγούν σε άνοδο της τυποποιημένης φέτας και πτώση της παραδοσιακής Μια αλλαγή συντελείται στα ελληνικά ψυγεία: η φέτα, το απόλυτο παραδοσιακό ελληνικό τυρί, παραμένει αγαπημένη, αλλά οι καταναλωτές αλλάζουν τρόπο αγοράς της. Το άλλοτε κυρίαρχο "χύμα" προϊόν, που προμηθευόταν κανείς από τον πάγκο του σούπερ μάρκετ ή το τυροπωλείο, χάνει έδαφος, με την τυποποιημένη φέτα να κερδίζει ολοένα και περισσότερα μερίδια αγοράς. Σύμφωνα με στοιχεία του πρώτου εξαμήνου του 2025, οι πωλήσεις φέτας αυξήθηκαν συνολικά κατά 2,5% σε όγκο και 0,8% σε αξία, με τη μέση τιμή να υποχωρεί ελαφρώς στα 10,99 ευρώ το κιλό. Πίσω από τα νούμερα, όμως, κρύβεται μια ξεκάθαρη στροφή: οι Έλληνες προτιμούν τη φέτα του ραφιού έναντι αυτής του πάγκου. Το 2024, ενώ η συνολική αγορά της φέτας παρέμεινε σταθερή (259 εκατ. ευρώ), η χύμα φέτα κατέγραψε πτώση 2,8% (179 εκατ. ευρώ), την ώρα που η τυποποιημένη φέτα είδε άνοδο 7,1%, φτάνοντας τα...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Κοινωνία
    Palo presentation