πριν από  10 ώρες 1 λεπτά

Alfavita.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Η ελληνική αγορά λιανικής βρίσκεται αντιμέτωπη με μια πρωτοφανή πρόκληση: την αλματώδη ανάπτυξη των κινεζικών πλατφορμών ηλεκτρονικού εμπορίου. Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία, περίπου το 20% του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα καταλήγει στις συγκεκριμένες εταιρείες, δηλαδή ένα στα πέντε ευρώ που δαπανώνται σε online αγορές φεύγει εκτός εγχώριας αγοράς, απευθείας προς την Κίνα. Η Temu, για παράδειγμα, φτάνει τις 50.000 παραγγελίες ημερησίως, με μέση αξία καθεμιάς γύρω στα 30 ευρώ, ενώ η Shein διατηρεί σταθερά υψηλό μερίδιο χάρη στις χαμηλές τιμές και την ευρεία γκάμα ειδών μόδας. Η πίεση στις ελληνικές επιχειρήσεις Η εισβολή των κινέζικων πλατφορμών, που υποστηρίζονται εμμέσως από κρατικές επιδοτήσεις και προσφέρουν σχεδόν δωρεάν μεταφορικά, έχει δημιουργήσει ασφυκτικές πιέσεις στις ελληνικές επιχειρήσεις λιανικής. Οι επαγγελματίες του χώρου καλούνται να ανταγωνιστούν έναν μηχανισμό με τεράστιες δυνατότητες και μη ισότιμους όρους. Όπως...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Κοινωνία
    Palo presentation