Η κυριαρχία των κινεζικών κολοσσών ηλεκτρονικού εμπορίου
Η ελληνική αγορά λιανικής βρίσκεται αντιμέτωπη με μια πρωτοφανή πρόκληση: την αλματώδη ανάπτυξη των κινεζικών πλατφορμών ηλεκτρονικού εμπορίου. Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία, περίπου το 20% του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα καταλήγει στις συγκεκριμένες εταιρείες, δηλαδή ένα στα πέντε ευρώ που δαπανώνται σε online αγορές φεύγει εκτός εγχώριας αγοράς, απευθείας προς την Κίνα. Η Temu, για παράδειγμα, φτάνει τις 50.000 παραγγελίες ημερησίως, με μέση αξία καθεμιάς γύρω στα 30 ευρώ, ενώ η Shein διατηρεί σταθερά υψηλό μερίδιο χάρη στις χαμηλές τιμές και την ευρεία γκάμα ειδών μόδας. Η πίεση στις ελληνικές επιχειρήσεις Η εισβολή των κινέζικων πλατφορμών, που υποστηρίζονται εμμέσως από κρατικές επιδοτήσεις και προσφέρουν σχεδόν δωρεάν μεταφορικά, έχει δημιουργήσει ασφυκτικές πιέσεις στις ελληνικές επιχειρήσεις λιανικής. Οι επαγγελματίες του χώρου καλούνται να ανταγωνιστούν έναν μηχανισμό με τεράστιες δυνατότητες και μη ισότιμους όρους. Όπως...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(17)
- Άμυνα(53)
- Αστυνομικά(107)
- Εκπαίδευση(113)
- Εργασία(83)
- Θρησκεία(4)
- Κοινωνία(471)
- Νομικά(5)
- Ομογένεια(0)
- Πολιτική(411)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.