F4C70F62-A322-4DBE-B505-2B8DD46D6AEF746B0F36-0F0F-491F-86C0-632581A3AA4F Η αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών μέσα στις γιορτές, σύμφωνα με το SkroutzParallaxi 24 Απριλίου 2025, 4:40 μμ Parallaxi 24 Απριλίου 2025, 4:40 μμ ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ Το Skroutz , το δημοφιλέστερο marketplace στην Ελλάδα, κατέγραψε την online αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στο Skroutz για...
Το Skroutz, το δημοφιλέστερο marketplace στην Ελλάδα, κατέγραψε την online αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στο Skroutz για την περίοδο του Πάσχα (07-20/4/2025) σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο (21/4-5/5/2024). Σύμφωνα με τα στοιχεία, η μέση τιμή του καλαθιού ξεπέρασε τα 66€, σημειώνοντας αύξηση κατά 6,53% σε σύγκριση με πέρυσι, ενώ ο παραγόμενος...
Στα 66 ευρώ διαμορφώθηκε η μέση τιμή του καλαθιού, στο Skroutz την περίοδο του Πάσχα από 7 έως τις 20 Απριλίου, σημειώνοντας αύξηση κατά 6,53% σε σύγκριση με πέρυσι. Σύμφωνα με τα στοιχεία της αγοραστικής συμπεριφοράς των καταναλωτών ο παραγόμενος τζίρος των καταστημάτων στο Skroutz αυξήθηκε κατά 22,80% και 34% για αγορές μέσω Skroutz app εν συγκρίσει με το 2024.
Το Skroutz, το δημοφιλέστερο marketplace στην Ελλάδα, κατέγραψε την online αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στο Skroutz για την περίοδο του Πάσχα (07-20/4/2025) σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο (21/4-5/5/2024). Σύμφωνα με τα στοιχεία, η μέση τιμή του καλαθιού ξεπέρασε τα 66€, σημειώνοντας αύξηση κατά 6,53% σε σύγκριση με πέρυσι, ενώ ο παραγόμενος...
Τα 66 ευρώ ξεπέρασε η μέση τιμή του καλαθιού την περίοδο του Πάσχα σύμφωνα με στοιχεία του Skroutz, σημειώνοντας αύξηση κατά 6,53% σε σύγκριση με πέρυσι, ενώ ο παραγόμενος τζίρος των καταστημάτων του δημοφιλούς marketplace αυξήθηκε κατά 22,80% και 34% για αγορές μέσω Skroutz app εν συγκρίσει με το 2024. Παράλληλα, αύξηση 15,3% σημειώθηκε και στον αριθμό των...
Οι παραγγελίες που πραγματοποιήθηκαν μέσω του Skroutz App αυξήθηκαν κατά 25,8% σε σχέση με πέρυσι. Το Skroutz, το δημοφιλέστερο marketplace στην Ελλάδα, κατέγραψε την online αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στο Skroutz για την περίοδο του Πάσχα (07-20/4/2025) σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο (21/4-5/5/2024). Σύμφωνα με τα στοιχεία, η μέση τιμή του...
Αυξημένος κατά 22,8% ήταν ο τζίρος των καταστημάτων στο Skroutz την περίοδο του Πάσχα και κατά 34% για αγορές μέσω Skroutz app αντίστοιχα. Σύμφωνα με τα στοιχεία που κατέγραψε το δημοφιλές marketplace από τις 7 έως τις 20 Απριλίου- συγκρινόμενα με τα αντίστοιχα στοιχεία για την ίδια περίοδο πέρυσι-, η μέση τιμή του καλαθιού ξεπέρασε τα 66 ευρώ, σημειώνοντας αύξηση...
Έρευνα για την online αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών γνωστοποίησε το Skroutz για την περίοδο του Πάσχα (07-20/4/2025) σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Σύμφωνα με τα στοιχεία, η μέση τιμή του καλαθιού ξεπέρασε τα 66€, σημειώνοντας αύξηση κατά 6,53% σε σύγκριση με πέρυσι, ενώ ο παραγόμενος τζίρος των καταστημάτων στο Skroutz αυξήθηκε κατά 22,8% και...
Μεγάλη αύξηση παρουσίασε ο παραγόμενος τζίρος των καταστημάτων στο Skroutz την περίοδο του Πάσχα, ενώ αυξημένες ήταν οι αγορές και στο Skroutz app. Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσίευσε το Skroutz, η μέση τιμή του καλαθιού ξεπέρασε τα 66€, σημειώνοντας αύξηση κατά 6,53% σε σύγκριση με πέρυσι, ενώ ο παραγόμενος τζίρος των καταστημάτων στο Skroutz αυξήθηκε κατά 22,80%...
Αιμιλία Μακρή | email: [email protected] Την online αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών για την περίοδο του Πάσχα (07-20/4/2025) σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο (21/4-5/5/2024), κατέγραψε το δημοφιλέστερο marketplace στην Ελλάδα, το Skroutz. Σύμφωνα με τα στοιχεία, η μέση τιμή του καλαθιού ξεπέρασε τα 66€, σημειώνοντας αύξηση κατά 6,53% σε σύγκριση...
Το Skroutz κατέγραψε την online αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στο marketplace για την περίοδο του Πάσχα (07-20/4/2025) σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο (21/4-5/5/2024). Σύμφωνα με τα στοιχεία, η μέση τιμή του καλαθιού ξεπέρασε τα 66€, σημειώνοντας αύξηση κατά 6,53% σε σύγκριση με πέρυσι, ενώ ο παραγόμενος τζίρος των καταστημάτων στο Skroutz...
Οπως αναφέρει η πλατφόρμα ο παραγόμενος τζίρος των καταστημάτων στο Skroutz αυξήθηκε κατά 22,80% και 34% για αγορές μέσω Skroutz app εν συγκρίσει με το 2024. Παράλληλα αύξηση 15,3% σημειώθηκε και στον αριθμό των παραγγελιών που πραγματοποιήθηκαν μέσω Skroutz κατά το εξεταζόμενο διάστημα, ενώ οι παραγγελίες που πραγματοποιήθηκαν μέσω του Skroutz App αυξήθηκαν κατά...

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(12)
- Άμυνα(63)
- Αστυνομικά(83)
- Εκπαίδευση(138)
- Εργασία(76)
- Θρησκεία(1)
- Κοινωνία(476)
- Νομικά(5)
- Ομογένεια(1)
- Πολιτική(403)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.