πριν από  22 ώρες 30 λεπτά

Alfavita.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Μήπως σχετίζονται με την απόδοση του ελαστικού στο φρενάρισμα; Η απάντηση, ωστόσο, είναι πολύ πιο απλή απ' όσο νομίζεις. Αυτές οι μικροσκοπικές "τρίχες" είναι στην πραγματικότητα υπολείμματα από τη διαδικασία παραγωγής των ελαστικών. Κατά τη διάρκεια της κατασκευής, το καουτσούκ διοχετεύεται μέσα σε καλούπια υψηλής πίεσης. Για να αποφευχθεί η παγίδευση αέρα στο εσωτερικό, τα καλούπια διαθέτουν πολύ λεπτά κανάλια - μικρούς αεραγωγούς. Όταν το καουτσούκ γεμίσει πλήρως το καλούπι, ένα πολύ μικρό μέρος του περνά μέσα από αυτά τα κανάλια, δημιουργώντας τις λεπτές προεξοχές που βλέπεις στην επιφάνεια των ελαστικών. Ουσιαστικά, η ύπαρξή τους δείχνει ότι η διαδικασία κατασκευής ολοκληρώθηκε σωστά, αποφεύγοντας την εμφάνιση φυσαλίδων ή κενού αέρα μέσα στο ελαστικό κάτι που θα μπορούσε να επηρεάσει την ανθεκτικότητα και την ασφάλειά του. Αν αναρωτιέσαι αν πρέπει να τις αφαιρέσεις, η απάντηση είναι πως όχι, δεν χρειάζεται. Δεν παίζουν κανέναν...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Κοινωνία
      Palo presentation