πριν από  19 ώρες 31 λεπτά

Alfavita.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Ένα ιδιαίτερο στοιχείο του λογότυπου της Coca-Cola, που οι περισσότεροι καταναλωτές δεν είχαν παρατηρήσει, φέρνει στο φως ειδικός του χώρου. Η Coca-Cola αποτελεί ένα από τα ισχυρότερα και πιο αναγνωρίσιμα εμπορικά σήματα παγκοσμίως, με το λογότυπό της να παραμένει αναλλοίωτο παρά τις κατά καιρούς νέες εκδοχές του δημοφιλούς αναψυκτικού. Σύμφωνα με τον Richard Lau, πρόεδρο της LOGO.com, ένα δυνατό λογότυπο είναι η γέφυρα ανάμεσα στην επιχείρηση και τον καταναλωτή, ενώ λειτουργεί και ως το πιο χαρακτηριστικό σημείο αναγνώρισης ενός brand. Στην περίπτωση της Coca-Cola, το δεύτερο "C", στην αρχή της λέξης "Cola", κρύβει ένα μικρό μυστικό. Το σχήμα του γράμματος έχει ερμηνευθεί ως χαμόγελο, ένα στοιχείο που, έστω και ασυνείδητα, ενισχύει τη σύνδεση του αναψυκτικού με τη χαρά και την ευχαρίστηση. Το λογότυπο, που πρωτοπαρουσιάστηκε το 1969 σε κόκκινο φόντο με τη χαρακτηριστική λευκή καμπύλη, παραμένει αναλλοίωτο και συνδέεται πλέον άρρηκτα...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Κοινωνία
    Palo presentation