Τι σημαίνει το κρυφό χαμόγελο στο λογότυπο της Coca-Cola;
Ένα ιδιαίτερο στοιχείο του λογότυπου της Coca-Cola, που οι περισσότεροι καταναλωτές δεν είχαν παρατηρήσει, φέρνει στο φως ειδικός του χώρου. Η Coca-Cola αποτελεί ένα από τα ισχυρότερα και πιο αναγνωρίσιμα εμπορικά σήματα παγκοσμίως, με το λογότυπό της να παραμένει αναλλοίωτο παρά τις κατά καιρούς νέες εκδοχές του δημοφιλούς αναψυκτικού. Σύμφωνα με τον Richard Lau, πρόεδρο της LOGO.com, ένα δυνατό λογότυπο είναι η γέφυρα ανάμεσα στην επιχείρηση και τον καταναλωτή, ενώ λειτουργεί και ως το πιο χαρακτηριστικό σημείο αναγνώρισης ενός brand. Στην περίπτωση της Coca-Cola, το δεύτερο "C", στην αρχή της λέξης "Cola", κρύβει ένα μικρό μυστικό. Το σχήμα του γράμματος έχει ερμηνευθεί ως χαμόγελο, ένα στοιχείο που, έστω και ασυνείδητα, ενισχύει τη σύνδεση του αναψυκτικού με τη χαρά και την ευχαρίστηση. Το λογότυπο, που πρωτοπαρουσιάστηκε το 1969 σε κόκκινο φόντο με τη χαρακτηριστική λευκή καμπύλη, παραμένει αναλλοίωτο και συνδέεται πλέον άρρηκτα...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(14)
- Άμυνα(22)
- Αστυνομικά(20)
- Εκπαίδευση(215)
- Εργασία(30)
- Θρησκεία(37)
- Κοινωνία(505)
- Νομικά(11)
- Ομογένεια(2)
- Πολιτική(529)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.