πριν από  1 ημέρα 13 ώρες

Pronews.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Newsroom | email: [email protected] Οι θερμοκρασίες που καταγράφει το θερμόμετρο ενός αυτοκινήτου συχνά διαφέρουν δραματικά από τις επίσημες μετρήσεις της ΕΜΥ. Ο μετεωρολόγος Θεόδωρος Κολυδάς εξηγεί γιατί αυτό συμβαίνει και πότε τα νούμερα που βλέπουμε είναι παραπλανητικά. Όπως σημειώνει σε ανάρτησή του, οι επίσημες μετρήσεις πραγματοποιούνται σε σκιερό και καλά αεριζόμενο περιβάλλον, δύο μέτρα πάνω από το έδαφος. Αντίθετα, η θερμική επιβάρυνση που δέχεται ένας πολίτης μέσα σε σταθμευμένο αυτοκίνητο ή σε αστικό περιβάλλον είναι πολύ μεγαλύτερη. "Όταν είμαστε κοντά σε θερμαινόμενες επιφάνειες, όπως το τζάμι ενός σταματημένου αυτοκινήτου, η θερμοκρασία μπορεί να υπερβεί σημαντικά τις επίσημες τιμές", αναφέρει χαρακτηριστικά. Για παράδειγμα, όταν η εξωτερική θερμοκρασία είναι 40°C, σε συγκεκριμένα σημεία του οχήματος, λόγω της αντανάκλασης της ακτινοβολίας από την άσφαλτο και τις γυάλινες ή μεταλλικές επιφάνειες, η θερμοκρασία μπορεί να...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Κοινωνία
    Palo presentation