Γυναίκες, οπαδοί και καταναλώτριες: η οικονομία που αλλάζει τον αθλητισμό
από την έντυπη έκδοση Παναγιώτης Κουμάνταρος • [email protected] Ο κόσμος του αθλητισμού αντιμετωπίζει μια μετατόπιση παραδείγματος που δεν μπορεί πλέον να αγνοηθεί: οι γυναίκες όχι μόνο αντιπροσωπεύουν ένα αυξανόμενο κοινό, αλλά κι έναν κρίσιμο οικονομικό μοχλό, ικανό να επαναπροσδιορίσει τους κανόνες της παγκόσμιας αθλητικής επιχείρησης. Σύμφωνα με την έκθεση "The Collective Economy: Her Fandom, Her Buyering Power", έως το 2048 οι γυναίκες θα ελέγχουν 100 τρισεκατομμύρια δολάρια σε παγκόσμιο πλούτο, ενώ μέχρι το 2030 θα ελέγχουν το 75% των παγκόσμιων διακριτικών δαπανών και το 85% των αποφάσεων αγορών των νοικοκυριών. Η παγκόσμια αγορά, η οποία εκτιμάται ότι θα αξίζει 602 δισεκατομμύρια δολάρια ως το 2030, δεν μπορεί να φτάσει στο μέγιστο των δυνατοτήτων της χωρίς πραγματική επένδυση στον γυναικείο οπαδισμό.Οικονομική δύναμη Οι γυναίκες είναι προσεκτικές, συνειδητές και καταναλώτριες με γνώμονα την αξία. Δεν βιώνουν τον αθλητισμό ως...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Αθλητισμός
- cycling(0)
- mediterraneangames(0)
- olympicgames(0)
- sailing(0)
- Άλλα αθλήματα(30)
- Αυτοκίνητο(82)
- Βόλεϊ(9)
- Θαλάσσια σπορ(3)
- Μπάσκετ(483)
- Ποδόσφαιρο(895)
- Στίβος(9)
- Στοίχημα(8)
- Τένις(18)
- Υδατοσφαίριση(24)
- Χειροσφαίριση(4)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.