Τι αγόρασαν οι Έλληνες μέσω του διαδικτύου στη διάρκεια του 2024
Σε 18,2 δισ. ευρώ εκτιμάται ότι διαμορφώθηκε ο τζίρος του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα το 2024, αυξημένος κατά 5% σε σύγκριση με το 2023, με την επιβράδυνση του ρυθμού ανάπτυξης σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια να αποδίδεται στο γεγονός ότι έχει εν μέρει ανακοπεί η "μόδα" των κινεζικών market places, όπως το Shein και το Temu. Αυτό, βεβαίως, δεν σημαίνει ότι οι ελληνικές επιχειρήσεις του κλάδου θα πρέπει να επαναπαυθούν, δεδομένου ότι μπορεί ακόμη να μην έχει έρθει στην Ελλάδα η Amazon, αλλά μικρότερα και επιτυχημένα ευρωπαϊκά market places ήδη δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά -όπως το τουρκικό Trendyol, που έκλεισε έναν χρόνο λειτουργίας- ή σχεδιάζουν να δραστηριοποιηθούν στο προσεχές μέλλον.To 80% των νέων πληρώνει ψηφιακά Πίσω από αυτή την κινητικότητα βρίσκεται η ολοένα και μεγαλύτερη αύξηση των λεγόμενων ώριμων χρηστών, οι οποίοι πραγματοποιούν συχνά αγορές από το Ιντερνετ αναζητώντας ταχύτητα και ποιότητα και όχι...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Αθλητισμός
- cycling(0)
- mediterraneangames(0)
- olympicgames(0)
- sailing(0)
- Άλλα αθλήματα(52)
- Αυτοκίνητο(0)
- Βόλεϊ(50)
- Θαλάσσια σπορ(4)
- Μπάσκετ(452)
- Ποδόσφαιρο(740)
- Στίβος(3)
- Στοίχημα(6)
- Τένις(9)
- Υδατοσφαίριση(13)
- Χειροσφαίριση(5)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.