Το Netflix έχασε το Champions League και τώρα βάζει πλώρη για την Premier League
Στην εποχή της Generation Z είναι πλέον να παρακολουθείς έναν αγώνα, ενώ ταυτόχρονα χρησιμοποιείς μια δεύτερη οθόνη, ενώ κοτζάμ Άνταμ Σίλβερ, κομισάριος του NBA έχει δηλώσει όλα τα αγαπημένα μας σπορ είναι πλέον "προϊόν βασισμένο σε στιγμιότυπα". Οι παραδοσιακές τηλεοπτικές μεταδόσεις, με τις υπεραναλύσεις έχουν κουράσει (όχι μόνο την Generation Z αλλά και τους μεγαλύτερους σε ηλικία), ενώ η επανάσταση δεν σταματά εκεί, καθώς ολοένα και περισσότεροι νέοι παίκτες εμπλέκονται στο κομμάτι της απόκτησης των τηλεοπτικών δικαιωμάτων με τις πλατφόρμες streaming να είναι πλέον στο επίκεντρο. Με τις προβλέψεις των ειδικών να εκτιμούν ότι η παγκόσμια κατανάλωση αθλητικού περιεχομένου θα αυξηθεί στην επόμενη δεκαετία φτάνοντας στις 4 τρισεκατομμύρια ώρες (από 1.3 τρισεκατομμύρια το 2014) καθώς πλέον ο κόσμος παρακολουθεί από τα κινητά του (τα τάμπλετ ή τα λάπτοπ) τον αγώνα που θέλει (και όχι αναγκαστικά από κάποια τηλεόραση όπως συνέβαινε μέχρι...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.