AI influencers: Το πείραμα που απειλεί να αλλάξει για πάντα το marketing
Σε ένα βίντεο μόλις οκτώ δευτερολέπτων στο TikTok, η Αμερικανίδα φοιτήτρια Tinsley κλαίει, με κόκκινα μάτια, εξηγώντας ότι η αδελφότητα που ήθελε να ενταχθεί την απέρριψε. Τα σχόλια στήριξης έπεσαν βροχή. Όμως η Tinsley δεν είναι υπαρκτό πρόσωπο: πρόκειται για "100% AI influencer", δημιούργημα της Olivia Moore, partner στο venture capital fund της Silicon Valley, a16z. Η Moore αφιέρωσε λιγότερο από 10 λεπτά την ημέρα, για μία εβδομάδα, χρησιμοποιώντας τρία υπάρχοντα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης ώστε να κατασκευάσει το προφίλ ως πείραμα. "Αυτό μπορεί να είναι το μέλλον των brands, του marketing, ακόμη και της ψυχαγωγίας", έγραψε ενθουσιασμένη στο X. Τα εργαλεία παραγωγής κινηματογραφικής ποιότητας εκτοξεύουν στην αγορά χιλιάδες ψηφιακά avatars ή "AI influencers". Η δημιουργική οικονομία των influencers αποτιμήθηκε στα 250 δισεκατομμύρια δολάρια το 2023. Τα avatars μπορεί να είναι ολοκαίνουριες προσωπικότητες ή κλώνοι υπαρχόντων...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Επιστήμη
- environment(36)
- space(0)
- Περιβάλλον(0)
- Τεχνολογία(93)
- Υγεία(267)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.