Clair Obscur: Expedition 33 - Πώς μια μικρή ομάδα και έξυπνες συνεργασίες δημιούργησαν το RPG της χρονιάς
Το Clair Obscur: Expedition 33 έχει καταφέρει να τραβήξει όλα τα βλέμματα, όχι μόνο επειδή είναι ένα εντυπωσιακό RPG, αλλά και για τον τρόπο που δημιουργήθηκε. Η βασική ομάδα ανάπτυξης αποτελούνταν από μόλις 30 άτομα. Κι όμως, κατάφεραν να παραδώσουν ένα από τα πιο καλοφτιαγμένα παιχνίδια της χρονιάς. Το μυστικό; Έξυπνη και στοχευμένη ανάθεση εργασιών σε εξωτερικές ομάδες. Ο Mark Darrah, παλιός παραγωγός της BioWare (γνωστής από σειρές όπως Dragon Age), ανέλυσε σε βίντεό του πώς το στούντιο Sandfall Interactive κατάφερε να διατηρήσει την εσωτερική του ομάδα "πολύ συγκεντρωμένη στον πυρήνα του παιχνιδιού". Όπως λέει, μεγάλο μέρος του τεχνικού έργου δόθηκε σε εξωτερικούς συνεργάτες: από τις κινήσεις των χαρακτήρων (animations), μέχρι τον ήχο, τις μεταφράσεις, τα τεστ συμβατότητας και την εξασφάλιση ποιότητας. Η ομάδα που έκανε τις δοκιμές, σύμφωνα με τον Darrah, φαίνεται να ήταν μεγαλύτερη από την ίδια την ομάδα του στούντιο. Παρ' όλα...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Επιστήμη
- environment(34)
- space(0)
- Περιβάλλον(0)
- Τεχνολογία(165)
- Υγεία(363)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.