Γιατί τα brands απορρίπτουν την τεχνητή νοημοσύνη στη διαφήμιση
Μέσα σε απόσταση... βολής από τα καταστήματα της Apple στο Μανχάταν και τα κεντρικά της Google στη Νέα Υόρκη, αφίσες σε στάσεις λεωφορείου χλεύαζαν τους τεχνολογικούς κολοσσούς. "Η AI δεν μπορεί να σου βάλει άμμο ανάμεσα στα δάχτυλα των ποδιών" ανέφερε μία, ενώ μια άλλη υπενθύμιζε πως "κανείς δεν είπε στο τέλος της ζωής του, ότι θα ήθελε να είχε περάσει περισσότερο χρόνο στο κινητό του". Πίσω από το concept βρισκόταν η Polaroid, που διαφήμιζε τη νέα της φωτογραφική Flip. "Είμαστε ένα τόσο αναλογικό brand, που αυτό μας έδωσε την άδεια να μπούμε σε αυτή τη συζήτηση", δήλωσε η creative director της, Patricia Varella. Όμως η Polaroid δεν είναι μόνη. Ένα κύμα αντι-AI διαφημίσεων ξεσπά παγκοσμίως, σε τηλεοράσεις, billboard και social media, καθώς οι μεγάλες μάρκες "ακουμπούν" την κόπωση των καταναλωτών απέναντι στην υπερβολική χρήση της τεχνολογίας. Η Heineken τάχθηκε στο πλευρό όσων απέρριψαν το AI wearable Friend, με καμπάνια που...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Επιστήμη
- environment(32)
- space(0)
- Περιβάλλον(0)
- Τεχνολογία(121)
- Υγεία(424)





Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.