H Φύση βρίσκεται στο επίκεντρο της νέας καμπάνιας της Amita!
Η Amita της Coca-Cola Τρία Έψιλον, ο πρώτος συσκευασμένος χυμός στην ελληνική αγορά από το 1983 που έχει αγαπηθεί από το καταναλωτικό κοινό, παρουσιάζει τη νέα της καμπάνια, που είναι εμπνευσμένη από την ανεκτίμητη αξία και τη μοναδικότητα της φύσης. Μέσα σε μία καθημερινότητα γεμάτη ένταση, υποχρεώσεις, θόρυβο και αδιάκοπη ψηφιοποίηση, συχνά ξεχνάμε πόσο κοντά μας βρίσκεται η φύση και πόσο ομορφαίνει τον κόσμο γύρω μας. Με μήνυμα "Η Φύση κάνει τον Κόσμο σου Υπέροχο", η Amita μάς υπενθυμίζει ότι η επαφή με το φυσικό περιβάλλον επιδρά θετικά πάνω μας προσφέροντάς μας ισορροπία, ηρεμία και έμπνευση. Η νέα καμπάνια καλεί το κοινό να παρατηρήσει τη φύση που υπάρχει γύρω του, να τη βιώσει, να την απολαύσει και να δει τον κόσμο μέσα από μία νέα οπτική, που θα μεταμορφώσει τις στιγμές του. Αποτελώντας συνέχεια της επικοινωνίας που ανέδειξε τη μάρκα ως τον συνδετικό κρίκο ανάμεσα στον άνθρωπο και το φυσικό περιβάλλον, η νέα καμπάνια της Amita...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Επιστήμη
- environment(37)
- space(0)
- Περιβάλλον(0)
- Τεχνολογία(143)
- Υγεία(332)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.