πριν από  7 ώρες 13 λεπτά

Liberal.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Η εταιρεία παραγωγής σνακ Mondelez χρησιμοποιεί ένα νέο εργαλείο γενετικής Τεχνητής Νοημοσύνης για να μειώσει το κόστος παραγωγής περιεχομένου μάρκετινγκ κατά 30% έως 50%, όπως δήλωσε ανώτερο στέλεχος της εταιρείας στο Reuters. Η Mondelez άρχισε να αναπτύσσει το εργαλείο πέρυσι σε συνεργασία με την εταιρεία πληροφορικής Accenture και αναμένει ότι θα είναι σε θέση να δημιουργήσει σύντομα τηλεοπτικά διαφημιστικά σποτ που θα είναι έτοιμα να προβληθούν ήδη από την εορταστική περίοδο του επόμενου έτους και, ενδεχομένως, για το Super Bowl του 2027, δήλωσε ο Τζον Χάλβορσον, ανώτερος αντιπρόεδρος για την παγκόσμια εμπειρία των καταναλωτών. Ο παραγωγός σοκολάτας Cadbury έχει επενδύσει περισσότερα από 40 εκατομμύρια δολάρια στο εργαλείο, δήλωσε ο Χάλβορσον, προσθέτοντας ότι η εξοικονόμηση θα αυξηθεί εάν το εργαλείο είναι σε θέση να δημιουργεί πιο περίτεχνα βίντεο. Αντιμετωπίζοντας δασμούς και συρρίκνωση των προϋπολογισμών των αγοραστών, η...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Τεχνολογία
    Palo presentation