H Mondelez "ρίχνει" την Τεχνητή Νοημοσύνη στις διαφημίσεις για να μειώσει το κόστος
Η εταιρεία παραγωγής σνακ Mondelez χρησιμοποιεί ένα νέο εργαλείο γενετικής Τεχνητής Νοημοσύνης για να μειώσει το κόστος παραγωγής περιεχομένου μάρκετινγκ κατά 30% έως 50%, όπως δήλωσε ανώτερο στέλεχος της εταιρείας στο Reuters. Η Mondelez άρχισε να αναπτύσσει το εργαλείο πέρυσι σε συνεργασία με την εταιρεία πληροφορικής Accenture και αναμένει ότι θα είναι σε θέση να δημιουργήσει σύντομα τηλεοπτικά διαφημιστικά σποτ που θα είναι έτοιμα να προβληθούν ήδη από την εορταστική περίοδο του επόμενου έτους και, ενδεχομένως, για το Super Bowl του 2027, δήλωσε ο Τζον Χάλβορσον, ανώτερος αντιπρόεδρος για την παγκόσμια εμπειρία των καταναλωτών. Ο παραγωγός σοκολάτας Cadbury έχει επενδύσει περισσότερα από 40 εκατομμύρια δολάρια στο εργαλείο, δήλωσε ο Χάλβορσον, προσθέτοντας ότι η εξοικονόμηση θα αυξηθεί εάν το εργαλείο είναι σε θέση να δημιουργεί πιο περίτεχνα βίντεο. Αντιμετωπίζοντας δασμούς και συρρίκνωση των προϋπολογισμών των αγοραστών, η...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Επιστήμη
- environment(22)
- space(0)
- Περιβάλλον(0)
- Τεχνολογία(120)
- Υγεία(399)





Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.