Ο Shuhei Yoshida, προειδοποιεί ότι τα τεράστια budgets των AAA παιχνιδιών περιορίζουν τις νέες ιδέες
Ο πρώην επικεφαλής των στούντιο του PlayStation, Shuhei Yoshida, μίλησε πρόσφατα για ένα φλέγον ζήτημα στη βιομηχανία του gaming: τις τεράστιες παραγωγές τύπου AAA και το πόσο περιορίζουν την ποικιλία των παιχνιδιών. Σε μια εμφάνισή του στο κανάλι Kit & Krysta, εξήγησε πως την εποχή του PlayStation 4, φαινόταν πιο "ασφαλές" για τις εταιρείες να επενδύουν σε μεγάλα, πανάκριβα παιχνίδια τύπου God of War, Horizon Zero Dawn ή The Order: 1886 αντί για πιο πρωτότυπες ή "μικρές" παραγωγές όπως τα Patapon ή Gravity Rush. "Όσο πιο πολλά χρήματα βάζαμε σε ένα παιχνίδι, τόσο πιο ασφαλές μας φαινόταν ότι θα πετύχει. Ο κόσμος ήθελε εντυπωσιακά γραφικά, ρεαλιστικούς χαρακτήρες και πολλές ώρες gameplay", ανέφερε χαρακτηριστικά.Το κόστος έχει ξεφύγει και αυτό έχει συνέπειες Σύμφωνα με τον Yoshida, τα budget των AAA παιχνιδιών πλέον ξεπερνούν τα 200 εκατομμύρια δολάρια, κάτι που οδηγεί τους εκδότες να εγκρίνουν πολύ λιγότερα projects, απλώς και μόνο...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Επιστήμη
- environment(37)
- space(0)
- Περιβάλλον(0)
- Τεχνολογία(85)
- Υγεία(285)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.