πριν από  2 ώρες 54 λεπτά

Emea.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Οι συντριπτικοί δασμοί που επέβαλε ο Τραμπ στα εισαγόμενα προϊόντα στις ΗΠΑ οδήγησε τη Shein και η Temu, πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου γρήγορης μόδας που αποστέλλουν εμπορεύματα από την Κίνα, να αυξήσουν τις δαπάνες τους για ψηφιακές διαφημίσεις στην Ευρώπη τον Απρίλιο, "γυρίζοντας την πλάτη" στις ΗΠΑ. Οι διαφημιστικές δαπάνες της Shein και της Temu αυξήθηκαν περισσότερο στη Γαλλία και το Ηνωμένο Βασίλειο σε σύγκριση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Η Shein αύξησε τις δαπάνες κατά 35% στη Γαλλία και το Ηνωμένο Βασίλειο, ενώ η Temu της PDD Group αυξήθηκε κατά 40% και 20% σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα, αντίστοιχα, σύμφωνα με τα στοιχεία της Sensor Tower που δόθηκαν αποκλειστικά στο Reuters. Η ενίσχυση της διαφήμισης στην Ευρώπη, η οποία περιλαμβάνει τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιταλία, την Ισπανία και το Ηνωμένο Βασίλειο, έρχεται καθώς οι λιανοπωλητές παλεύουν με την απαγόρευση του Αμερικανού προέδρου Ντόναλντ Τραμπ για το de minimis...

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Τεχνολογία
    Palo presentation