"Σύντομα" τα Nothing Ear (3) στην αγορά, με νέα στρατηγική ονοματολογίας
Καμιά φορά, η πορεία μιας σειράς προϊόντων μπορεί να κριθεί όχι μόνο από την τεχνολογία της αλλά και από το όνομα που φέρει. Στην περίπτωση της Nothing, η ιστορία των ασύρματων ακουστικών της ξεκίνησε με το Ear (1) και το Ear (2), για να φτάσει στο απλό Ear, μια επιλογή που αποδείχθηκε περισσότερο μπερδεμένη παρά απλοποιημένη. Τώρα, η εταιρεία επανέρχεται σε γνώριμα μονοπάτια, ανακοινώνοντας ότι το νέο της μοντέλο θα ονομάζεται Ear (3). Η απόφαση αυτή δεν είναι τυχαία. Όπως δήλωσε ο Andrew Freshwater, επικεφαλής του τμήματος Global Smart Products Marketing της εταιρείας, η Nothing έλαβε σοβαρά υπόψη τις αντιδράσεις των χρηστών. Η ανάγκη για μια ξεκάθαρη, διαδοχική ονομασία αποδείχθηκε καθοριστική, καθώς οι καταναλωτές ζητούσαν συνέχεια και σαφήνεια στη σειρά προϊόντων που παρακολουθούν. Με αυτόν τον τρόπο, η εταιρεία επιστρέφει στη λογική της αριθμητικής εξέλιξης, που χαρακτήριζε τα πρώτα δύο μοντέλα. Ονομασίες που μπερδεύουν: η...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Επιστήμη
- environment(13)
- space(0)
- Περιβάλλον(0)
- Τεχνολογία(113)
- Υγεία(329)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.