πριν από  8 ώρες 0 λεπτά

Τα Νέα

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Tην Πέμπτη το Instagram παρουσίασε την πιο ακριβή καμπάνια της εφαρμογής μέχρι σήμερα, σύμφωνα με τη Meta, και είναι απόλυτα επικεντρωμένη στους νέους. "Είμαστε σε λειτουργία 15 έτη και νομίζω ότι μια από τις βασικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουμε είναι: Πώς θα παραμείνουμε επίκαιροι;" δήλωσε σε συνέντευξή του ο Άνταμ Μοσέρι, επικεφαλής του Instagram.Ναι μεν, αλλά... Η καμπάνια, μια σειρά ψηφιακών διαφημίσεων και διαφημιστικών πινακίδων με πρωταγωνιστές αστέρες όπως οι μουσικοί Rosalia και Tyler, the Creator, θέτει το Instagram ως ένα ορμητήριο για 'ατίθασους' δημιουργικούς τύπους. Είναι ένας από τους τρόπους με τον οποίο η Meta ενεργεί με βάση την από καιρό υποβόσκουσα αγωνία της ότι το Instagram κινδυνεύει να ξεγραφεί από μια νεότερη γενιά που περιμένει μια πιο χαλαρή εμπειρία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. "Είναι απλά πολύ λιγότερη η πίεση να δημοσιεύεις στο TikTok", δήλωσε η Σιν Ζούτσι, 21 ετών, φοιτήτρια στη Νέα Υόρκη.

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Τεχνολογία
    Palo presentation