Τεχνολογία: Οι νέοι αγαπούν τις εφαρμογές, αλλά τι πραγματικά αναζητούν από αυτές;
Tην Πέμπτη το Instagram παρουσίασε την πιο ακριβή καμπάνια της εφαρμογής μέχρι σήμερα, σύμφωνα με τη Meta, και είναι απόλυτα επικεντρωμένη στους νέους. "Είμαστε σε λειτουργία 15 έτη και νομίζω ότι μια από τις βασικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουμε είναι: Πώς θα παραμείνουμε επίκαιροι;" δήλωσε σε συνέντευξή του ο Άνταμ Μοσέρι, επικεφαλής του Instagram.Ναι μεν, αλλά... Η καμπάνια, μια σειρά ψηφιακών διαφημίσεων και διαφημιστικών πινακίδων με πρωταγωνιστές αστέρες όπως οι μουσικοί Rosalia και Tyler, the Creator, θέτει το Instagram ως ένα ορμητήριο για 'ατίθασους' δημιουργικούς τύπους. Είναι ένας από τους τρόπους με τον οποίο η Meta ενεργεί με βάση την από καιρό υποβόσκουσα αγωνία της ότι το Instagram κινδυνεύει να ξεγραφεί από μια νεότερη γενιά που περιμένει μια πιο χαλαρή εμπειρία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. "Είναι απλά πολύ λιγότερη η πίεση να δημοσιεύεις στο TikTok", δήλωσε η Σιν Ζούτσι, 21 ετών, φοιτήτρια στη Νέα Υόρκη.
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Επιστήμη
- environment(30)
- space(0)
- Περιβάλλον(0)
- Τεχνολογία(125)
- Υγεία(291)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.