πριν από  5 ώρες 25 λεπτά

Enikonomia.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


To 57% των ταξιδιωτών επιθυμεί έναν AI (τεχνητής νοημοσύνης) πράκτορα που να διαχειρίζεται αυτόνομα τον προγραμματισμό και την κράτηση του ταξιδιού του, όπως δείχνουν τα στοιχεία της έρευνας της Accenture με τίτλο "Consumer Pulse Survey της Accenture "για το 2025. Η έρευνα αυτή έγινε τον Ιανουάριο του 2025, τα αποτελέσματα της βασίστηκαν στις απαντήσεις 18.214 καταναλωτών από 14 χώρες, μεταξύ των οποίων συμπεριλαμβάνονται οι ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Κίνα, η Βραζιλία και η Ινδία και έδειξαν τα εξής: 1.Οι παραδοσιακές πλατφόρμες κράτησης Οι ταξιδιώτες στρέφονται μαζικά προς τα εργαλεία γενετικής AI (gen AI) και παρακάμπτουν τις online ταξιδιωτικές πλατφόρμες και τα κοινωνικά δίκτυα. Μεταξύ των ενεργών χρηστών gen AI, το 93% δηλώνει πως χρησιμοποιεί τέτοιου είδους εργαλεία για αγορές σχετικές με ταξίδια ή πως προτίθεται να κάνει χρήση αυτών. 2.Τα ταξιδιωτικά brands Ταξιδιωτικά brands που προσφέρουν εξατομικευμένες εμπειρίες...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Τεχνολογία
    Palo presentation