Τι αποκαλύπτει νέα έρευνα για τους... AI ταξιδιωτικούς πράκτορες
To 57% των ταξιδιωτών επιθυμεί έναν AI (τεχνητής νοημοσύνης) πράκτορα που να διαχειρίζεται αυτόνομα τον προγραμματισμό και την κράτηση του ταξιδιού του, όπως δείχνουν τα στοιχεία της έρευνας της Accenture με τίτλο "Consumer Pulse Survey της Accenture "για το 2025. Η έρευνα αυτή έγινε τον Ιανουάριο του 2025, τα αποτελέσματα της βασίστηκαν στις απαντήσεις 18.214 καταναλωτών από 14 χώρες, μεταξύ των οποίων συμπεριλαμβάνονται οι ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Κίνα, η Βραζιλία και η Ινδία και έδειξαν τα εξής: 1.Οι παραδοσιακές πλατφόρμες κράτησης Οι ταξιδιώτες στρέφονται μαζικά προς τα εργαλεία γενετικής AI (gen AI) και παρακάμπτουν τις online ταξιδιωτικές πλατφόρμες και τα κοινωνικά δίκτυα. Μεταξύ των ενεργών χρηστών gen AI, το 93% δηλώνει πως χρησιμοποιεί τέτοιου είδους εργαλεία για αγορές σχετικές με ταξίδια ή πως προτίθεται να κάνει χρήση αυτών. 2.Τα ταξιδιωτικά brands Ταξιδιωτικά brands που προσφέρουν εξατομικευμένες εμπειρίες...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Επιστήμη
- environment(32)
- space(0)
- Περιβάλλον(0)
- Τεχνολογία(134)
- Υγεία(252)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.