Το Dead Island 2 καθυστέρησε γιατί "ήταν χάλια", λέει πρώην στέλεχος της Deep Silver
Πολλοί θυμούνται το Dead Island του 2011 για τη σφαγή των zombies και την ατμοσφαιρική του βία. Το sequel του, Dead Island 2, όμως, καθυστέρησε σχεδόν 12 ολόκληρα χρόνια και όπως φαίνεται, δεν ήταν απλώς θέμα προγραμματισμού. Σε νέα αναφορά του GamesIndustry.biz, ο πρώην επικεφαλής επικοινωνίας της Deep Silver, Martin Wein, δηλώνει ευθέως: "Το παιχνίδι ήταν χάλια." Η πρώτη έκδοση του Dead Island 2, που αναπτύχθηκε από τη γερμανική Yager μετά την αποχώρηση της Techland, αγνόησε την αρνητική ανατροφοδότηση από τους παίκτες, οδηγώντας σε χρόνια χαμένων ευκαιριών και συνεχείς επανεκκινήσεις. Η Yager είχε επιλεγεί μετά την επιτυχία του πρώτου παιχνιδιού, αλλά τα πρώτα builds της συνέχειας δεν άρεσαν ούτε στους δοκιμαστές ούτε στην ίδια τη Deep Silver. Μάλιστα, μόλις λίγες εβδομάδες μετά την εντυπωσιακή παρουσίαση του παιχνιδιού στην E3 του 2014, η εταιρεία συνειδητοποίησε ότι το τρέιλερ δεν είχε καμία σχέση με το πραγματικό παιχνίδι. "Η...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Επιστήμη
- environment(34)
- space(0)
- Περιβάλλον(0)
- Τεχνολογία(165)
- Υγεία(363)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.