πριν από  2 ημέρες 7 ώρες

Digitallife.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Πολλοί θυμούνται το Dead Island του 2011 για τη σφαγή των zombies και την ατμοσφαιρική του βία. Το sequel του, Dead Island 2, όμως, καθυστέρησε σχεδόν 12 ολόκληρα χρόνια και όπως φαίνεται, δεν ήταν απλώς θέμα προγραμματισμού. Σε νέα αναφορά του GamesIndustry.biz, ο πρώην επικεφαλής επικοινωνίας της Deep Silver, Martin Wein, δηλώνει ευθέως: "Το παιχνίδι ήταν χάλια." Η πρώτη έκδοση του Dead Island 2, που αναπτύχθηκε από τη γερμανική Yager μετά την αποχώρηση της Techland, αγνόησε την αρνητική ανατροφοδότηση από τους παίκτες, οδηγώντας σε χρόνια χαμένων ευκαιριών και συνεχείς επανεκκινήσεις. Η Yager είχε επιλεγεί μετά την επιτυχία του πρώτου παιχνιδιού, αλλά τα πρώτα builds της συνέχειας δεν άρεσαν ούτε στους δοκιμαστές ούτε στην ίδια τη Deep Silver. Μάλιστα, μόλις λίγες εβδομάδες μετά την εντυπωσιακή παρουσίαση του παιχνιδιού στην E3 του 2014, η εταιρεία συνειδητοποίησε ότι το τρέιλερ δεν είχε καμία σχέση με το πραγματικό παιχνίδι. "Η...

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Τεχνολογία
    Palo presentation