πριν από  21 ώρες 38 λεπτά

Liberal.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Οι ηγέτες τεχνολογικών "κολοσσών" εδώ και καιρό μιλούν για την επανάσταση που υπόσχεται να φέρει η Τεχνητή Νοημοσύνη στον χώρο της διαφήμισης. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Meta, Μαρκ Ζούκερμπεργκ, δεν έχει κρύψει τις φιλοδοξίες του να τοποθετήσει την εταιρεία του στην πρώτη γραμμή αυτής της "μεταμόρφωσης". Σύμφωνα με το TechCrunch, μιλώντας στη σκηνή του ετήσιου συνεδρίου Sessions της Stripe στο Σαν Φρανσίσκο την Τρίτη, ο Ζούκερμπεργκ παρουσίασε το όραμά του για την πλήρη αυτοματοποίηση της διαφημιστικής βιομηχανίας μέσω ενός "μαύρου κουτιού" - ενός ενιαίου, αυτόματου εργαλείου διαφημίσεων με Τεχνητή Νοημοσύνη. Κομβικό στοιχείο ενός τέτοιου εργαλείου, όπως εξήγησε, θα είναι η μαζική παραγωγή και προβολή χιλιάδων "δοκιμαστικών" διαφημίσεων προερχόμενων από AI στους χρήστες του Facebook, του Instagram και του Threads. "Ο απώτερος στόχος είναι κάθε επιχείρηση να μπορεί να έρχεται σε εμάς, να μας λέει ποιος είναι ο στόχος της - για...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Τεχνολογία
    Palo presentation