Φεστιβάλ Αθηνών: το αποκαλυπτικό ταξίδι του "Φάουστ στην Αφρική" μας υπενθύμισε τι (μπορεί να) σημαίνει πολιτικό θέατρο
Fiona MacPherson© Ο Νοτιοαφρικανός εικαστικός και σκηνοθέτης Ουίλιαμ Κέντριτζ επέστρεψε στην Αθήνα με μία παλιά του παράσταση, τριακονταετίας μάλιστα, και μας υπενθύμισε πως το πολιτικό θέατρο δεν χρειάζεται να κάνει εκπτώσεις στη θεατρική του φύση. Γεννημένος στο Γιοχάνεσμπουργκ από γονείς νομικούς με ενεργητική δράση κατά του απαρτχάιντ, ο Κέντριτζ καθορίστηκε ως καλλιτέχνης από αυτή την πραγματικότητα. Σπούδασε πολιτικές επιστήμες, αλλά τελικά στράφηκε προς τις τέχνες. αρχικά θέλησε να γίνει ηθοποιός, φοίτησε μάλιστα στην περίφημη σχολή του Ζαν Λεκόκ στο Παρίσι, μόνο και μόνο για να συνειδητοποιήσει πως "θα γινόμουν ένας κακός ηθοποιός". Έτσι, ανέπτυξε ένα υβριδικό, προσωπικό ιδίωμα, το οποίο χρησιμοποιεί το θέατρο και την περφόρμανς, τα εικαστικά, το animation, τον κινηματογράφο. ©Fiona_MacPherson Η πολιτική του σκέψη, η πολιτική του υπόσταση, διατρέχει το έργο του -είτε πρόκειται για παραστάσεις, χαρακτικά ή ταινίες κινουμένων...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Πολιτισμός
- Lifestyle(609)
- politismos(43)
- Βιβλία(64)
- Βιντεοπαιχνίδια(0)
- Θέατρο & Χορός(53)
- Κινηματογράφος(69)
- Μουσική(30)
- Παράξενα(57)
- Τέχνη(15)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.