"Ο Όρκος της Ευρώπης" και οι καλές προθέσεις | Κριτική Θεάτρου
Το έργο Εκκινώντας από το μύθο της αρπαγής της Ευρώπης από τον πατέρα των θεών, Δία, ο Λιβανοκαναδός σκηνοθέτης έπλεξε μια σύγχρονη αλληγορία. Στόχος του, μεταξύ άλλων, ήταν να αναδείξει το ζήτημα της βίας, υπογραμμίζοντας την κτηνώδη φύση των ανθρώπων, που τους οδηγεί στον αλληλοσπαραγμό. Η αρπαγή της νεαρής Ευρώπης σηματοδοτεί, σύμφωνα με τον σκηνοθέτη, την έναρξη των φρικαλεοτήτων ανάμεσα στους ανθρώπους, εκκινώντας από το αρχετυπικό μοτίβο της γυναικείας αντικειμενοποίησης υπό το βάρος της πατριαρχικής εξουσίας. Ενδεικτική ήταν στην παράσταση η παρουσία της Άσσια, η οποία απεκδυόμενη της ξανθής της περούκας, αποποιείται το ρόλο του αντικειμένου του ανδρικού πόθου. Έτσι, ο σκηνοθέτης φώτισε την διαχρονική αναπαραγωγή της έμφυλης βίας, η οποία, κατ' επέκταση, αντικατοπτρίζει τη βία που εκφράζεται μέσω πάσης φύσεως εχθροπραξιών. Ο Wajdi Mouawad, με αφορμή την Ευρώπη, μίλησε παράλληλα, σε ατομικό επίπεδο, για μια γυναικοκτονία που...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Πολιτισμός
- Lifestyle(747)
- politismos(71)
- Βιβλία(51)
- Βιντεοπαιχνίδια(4)
- Θέατρο & Χορός(50)
- Κινηματογράφος(105)
- Μουσική(59)
- Παράξενα(66)
- Τέχνη(119)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.