πριν από  12 ώρες 29 λεπτά

Pronews.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Newsroom | email: [email protected] Τα τελευταία χρόνια, κάθε νέο υπεραυτοκίνητο με σκληρή οροφή συνοδεύεται συνήθως από μια ανοιχτή έκδοση λίγο αργότερα. Αλλά τα πράγματα ήταν διαφορετικά στη δεκαετία του 1980. Η Ferrari δεν έφτιαξε ποτέ ξεσκέπαστη F40, ούτε υπήρξε Porsche 959 κάμπριο. Αλλά την έφτιαξε ο Karl-Heinz Feustel. Ήταν αγωνιζόμενος με μοντέλα της γερμανικής εταιρείας και είχε το δικό του βελτιωτικό οίκο. Χρειάστηκε 4.000 ώρες για να μετατρέψει την ασημί κουπέ Porsche 959 του 1987 στη λευκή Speedster που θα τεθεί τώρα σε δημοπρασία. Η έκδοση Komfort πιστεύεται ότι παραδόθηκε καινούργια σε έναν άλλο οδηγό αγώνων, τον Jurgen Lassig. Νικητή στις 24 Ώρες της Daytona το 1995 και δεύτερο στο Le Mans το 1987. Ο Lassig παρέλαβε το 4κίνητο υπεραυτοκίνητο στα τέλη του 1987 και ενεπλάκη σε ατύχημα στην Autobahn την επόμενη χρονιά. Οι τεχνικοί του Feustel ανακατασκεύασαν το αμάξωμα, αφαιρώντας τη μεταλλική και τοποθετώντας μία...

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Θέατρο & Χορός
    Palo presentation