Οι συνεργασίες νέα τάση για τις μικρές επιχειρήσεις της Θεσσαλονίκης
Τη ρήση του Αισώπου "η ισχύς εν τη ενώσει" φαίνεται πως... ζήλεψαν οι μικρές επιχειρήσεις της Θεσσαλονίκης, που, αναγνωρίζοντας την αξία των συνεργασιών, επιχειρούν όλο και συχνότερα τον τελευταίο καιρό να ενώσουν δημιουργικά τις δυνάμεις τους. Τα παραδείγματα είναι πολλά και ενθαρρυντικά για τον τρόπο με τον οποίο η πόλη οραματίζεται το μέλλον της. Η Artpeckers και τα 14 γυναικεία brands Πριν από λίγο καιρό η θεσσαλονικιώτικη Artpeckers, που δραστηριοποιείται στο desing αντικειμένων, εμπνεύστηκε και υλοποίησε την καμπάνια SKGirls, που έφερε κοντά 14 μικρές επιχειρήσεις της πόλης, οι οποίες έχουν ένα κοινό χαρακτηριστικό: δημιουργήθηκαν από γυναίκες. Δεκατέσσερα τοπικά brands φωτογραφήθηκαν με τις 17 δημιουργούς τους στην καλοκαιρινή κολεξιόν της Artpeckers, με σκοπό όχι μόνο να προβληθούν οι δημιουργίες της εταιρείας, αλλά και να συστηθούν και τα ίδια στο κοινό. Άλλωστε, μαζί με τη φωτογράφιση, ετοιμάστηκαν βίντεο με την ιστορία και...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Τοπικά
- Aιγαίο(29)
- Αθήνα(0)
- Ήπειρος(25)
- Θεσσαλία(145)
- Θεσσαλονίκη(22)
- Θράκη(1)
- Ιόνιο(0)
- Κρήτη(81)
- Μακεδoνία(45)
- Πελοπόννησος(85)
- Στερεά Ελλάδα(28)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.