πριν από  5 ώρες 0 λεπτά

Voria.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Τον Απρίλιο έγραφα σε ανάλογο σημείωμα (διαβάστε εδώ) για τον τρόπο που μπορεί να υλοποιηθεί ο προαστιακός σιδηρόδρομος της δυτικής Θεσσαλονίκης με ταχύτερο τρόπο, προκειμένου να μην περιμένει το έτερο έργο με το οποίο είναι στην ίδια εργολαβία για να τελειώσουν μαζί. Το άλλο έργο είναι η σιδηροδρομική σύνδεση του έκτου προβλήτα του λιμανιού και τα δυο έργα μαζί έχουν έναν προϋπολογισμό 66,34 εκατ. ευρώ. Το πακέτο είναι σε διαγωνιστική διαδικασία (ανταγωνιστικός διάλογος) και με μια όχι και τόσο μεγάλη καθυστέρηση μπορούν να έχουν ανάδοχο μέχρι τον Απρίλιο του 2026. Οπότε για τον προαστιακό μπορεί να είναι απίθανο να ολοκληρωθεί εντός του 2027, αλλά όχι και μέχρι το καλοκαίρι του 2028, διότι σύμφωνα με τους αρμόδιους δεν είναι ένα δύσκολο έργο (παρότι σιδηροδρομικό, επειδή υπάρχει και ένα μέρος της υποδομής, δηλαδή οι υφιστάμενες γραμμές που μπορούν να αξιοποιηθούν) και προφανώς είναι πολύ πιο εύκολο συγκριτικά με τη σιδηροδρομική...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Θεσσαλονίκη
    Palo presentation