Τέσσερα χρόνια μετά κι ακόμα λύνουν εκκρεμότητες για τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο Δυτικής Θεσσαλονίκης
Τον Απρίλιο έγραφα σε ανάλογο σημείωμα (διαβάστε εδώ) για τον τρόπο που μπορεί να υλοποιηθεί ο προαστιακός σιδηρόδρομος της δυτικής Θεσσαλονίκης με ταχύτερο τρόπο, προκειμένου να μην περιμένει το έτερο έργο με το οποίο είναι στην ίδια εργολαβία για να τελειώσουν μαζί. Το άλλο έργο είναι η σιδηροδρομική σύνδεση του έκτου προβλήτα του λιμανιού και τα δυο έργα μαζί έχουν έναν προϋπολογισμό 66,34 εκατ. ευρώ. Το πακέτο είναι σε διαγωνιστική διαδικασία (ανταγωνιστικός διάλογος) και με μια όχι και τόσο μεγάλη καθυστέρηση μπορούν να έχουν ανάδοχο μέχρι τον Απρίλιο του 2026. Οπότε για τον προαστιακό μπορεί να είναι απίθανο να ολοκληρωθεί εντός του 2027, αλλά όχι και μέχρι το καλοκαίρι του 2028, διότι σύμφωνα με τους αρμόδιους δεν είναι ένα δύσκολο έργο (παρότι σιδηροδρομικό, επειδή υπάρχει και ένα μέρος της υποδομής, δηλαδή οι υφιστάμενες γραμμές που μπορούν να αξιοποιηθούν) και προφανώς είναι πολύ πιο εύκολο συγκριτικά με τη σιδηροδρομική...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Τοπικά
- Aιγαίο(29)
- Αθήνα(0)
- Ήπειρος(41)
- Θεσσαλία(239)
- Θεσσαλονίκη(29)
- Θράκη(1)
- Ιόνιο(0)
- Κρήτη(113)
- Μακεδoνία(47)
- Πελοπόννησος(80)
- Στερεά Ελλάδα(35)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.