Θεσσαλονίκη: Η μπίρα δεν είναι μόνο για πίτσα και μπάλα - 71 μικροζυθοποιίες αλλάζουν τον χάρτη του ελληνικού τουρισμού
H μπίρα θέλει πίτσα, ποδόσφαιρο, μια ψησταριά στην αυλή και... αντρικές κουβέντες. Είναι όμως έτσι; Ο ζυθοτουρισμός έρχεται να ανατρέψει αυτά που πολλοί θεωρούν ως στάνταρτ. Η μπίρα είναι απόλαυση, είναι κουλτούρα και πλέον μπορεί να γίνει τουριστικό προϊόν. Να αναδείξει έναν τουριστικό προορισμό, να αποτελέσει δηλαδή την αφορμή για μια διαφορετική εμπειρία. Η επίσκεψη λ.χ. σε μια από τις 71 μικροζυθοποιίες της χώρας -πάνω από 20 στη Βόρεια Ελλάδα- μπορεί να συμπεριληφθεί σε ένα ταξίδι για ανάπαυλα τριημέρου, που θα είναι μια διαφορετική εμπειρία. Αυτά και άλλα εξίσου ενδιαφέροντα ειπώθηκαν χθες σε εκδήλωση που διοργάνωσε το Τμήμα Διοίκησης Οργανισμών, Marketing και Τουρισμού του Διεθνούς Πανεπιστημίου Ελλάδας (ΔΙΠΑΕ) στο πλαίσιο της 40ης Philoxenia στη Θεσσαλονίκη με θέμα "Beer Tourism! Ζυθοτουρισμός στην Ελλάδα και Διεθνώς".Image Στελέχη της αγοράς, ζυθοποιοί και διοργανωτές φεστιβάλ μπίρας, μίλησαν για τις προοπτικές του κλάδου...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα
Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Τοπικά
- Aιγαίο(27)
- Αθήνα(0)
- Ήπειρος(35)
- Θεσσαλία(249)
- Θεσσαλονίκη(32)
- Θράκη(2)
- Ιόνιο(0)
- Κρήτη(125)
- Μακεδoνία(32)
- Πελοπόννησος(42)
- Στερεά Ελλάδα(54)





Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.