Τι μπορεί να σημάνει ο Ιούνιος για το πιο... στοιχειωμένο έργο της Θεσσαλονίκης
Στη Θεσσαλονίκη υπάρχουν στοιχειωμένες καταστάσεις, που ακόμη κι όταν επανέρχονται στην κανονικότητα τις ακολουθεί η αίσθηση της εκκρεμότητας. Το πιο διάσημο παράδειγμα είναι το μετρό της πόλης, η βασική γραμμή του οποίου ολοκληρώθηκε με περίπου 15 χρόνια καθυστέρηση, η γραμμή της Καλαμαριάς θα ολοκληρωθεί στις αρχές του 2026 και η επέκταση του προς δυτικά δεν βρίσκεται καν στα... χαρτιά. Το πιο χαρακτηριστικό, όμως, παράδειγμα στοιχειωμένης κατάστασης είναι η επέκταση της 6ης προβλήτας του λιμανιού της Θεσσαλονίκης, που (υποτίθεται ότι) συζητείται στα σοβαρά από τη δεκαετία του 1990, δηλαδή τουλάχιστον 30 χρόνια. Έχει εξαγγελθεί, έχει μελετηθεί, έχει δημοπρατηθεί -μάλιστα σε κάποια φάση ξεκίνησαν πρόδρομες εργασίες- έχει ψηφιστεί από τη Βουλή, αλλά ακόμη σε πρακτικό επίπεδο βρίσκεται στο... μηδέν. Εάν, όμως, συμμεριστούμε την αισιοδοξία της σημερινής διοίκησης της ΟΛΘ ΑΕ η έναρξη των σχετικών εργασιών είναι θέμα μερικών εβδομάδων...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Τοπικά
- Aιγαίο(29)
- Αθήνα(0)
- Ήπειρος(43)
- Θεσσαλία(221)
- Θεσσαλονίκη(17)
- Θράκη(0)
- Ιόνιο(0)
- Κρήτη(97)
- Μακεδoνία(59)
- Πελοπόννησος(88)
- Στερεά Ελλάδα(49)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.