πριν από  5 ώρες 52 λεπτά

Missbloom.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Η προσπάθεια των αυτοκινητοβιομηχανιών να επεκτείνουν την ηλεκτρική αυτονομία των επαναφορτιζόμενων υβριδικών οχημάτων (PHEV) προσκρούει σε ένα βασικό εμπόδιο: το κόστος. Στο πρόσφατο Συνέδριο Automotive News Europe, στελέχη κορυφαίων ευρωπαϊκών κατασκευαστών οχημάτων έθεσαν στο προσκήνιο τον οικονομικό αντίκτυπο της τεχνολογικής αναβάθμισης των PHEV και αναρωτήθηκαν για τη σκοπιμότητα των αυξανόμενων επενδύσεων σε αυτή τη μεταβατική τεχνολογία. Διαβάστε Επίσης Έρευνα: Πότε θα περάσουμε πλήρως στην ηλεκτροκίνηση Οι αλλαγές στο ευρωπαϊκό κανονιστικό πλαίσιο για τις εκπομπές CO2, που ισχύουν από την 1η Ιανουαρίου για τα νέα μοντέλα, ώθησαν τους κατασκευαστές να αυξήσουν το μέγεθος των μπαταριών στα PHEV. Η αυξημένη ηλεκτρική αυτονομία συνεπάγεται χαμηλότερες εκπομπές κατά τις δοκιμές WLTP, ωστόσο η υιοθέτηση μεγαλύτερων μπαταριών συνοδεύεται από αυξημένα κόστη παραγωγής και πολυπλοκότητα.Toyota RAV4 PHEV Toyota: "100 χλμ. είναι αρκετά"...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Γυναίκα
    Palo presentation