πριν από  5 ώρες 59 λεπτά

Missbloom.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Μπορεί η Honda και η Volkswagen να έχουν φανατικούς οπαδούς, όμως η κορυφαία σε αφοσίωση μάρκα σύμφωνα με τη φετινή μελέτη Automotive Brand Loyalty Study της JD Power δεν είναι καμία από τις δύο. Με ποσοστό πιστότητας που αγγίζει το 67%, η Ford αποδεικνύεται ο απόλυτος "μαγνήτης" για τους οδηγούς, ξεπερνώντας κατά πολύ τον μέσο όρο της αγοράς, που βρίσκεται μόλις στο 49%. Η έρευνα, που δημοσιεύτηκε αυτή την εβδομάδα, αναλύει ποιοι κατασκευαστές καταφέρνουν όχι μόνο να προσελκύσουν νέους πελάτες, αλλά και να τους κρατήσουν. Γιατί, όπως παρατηρούν οι ειδικοί της JD Power, το δύσκολο δεν είναι να πουλήσεις ένα αυτοκίνητο, αλλά να κάνεις τον αγοραστή να επιστρέψει για το επόμενο.Διαβάστε Επίσης Το πιο δημοφιλές αυτοκίνητο της Ευρώπης αποκτά για πρώτη φορά υβριδική έκδοση Ποιοι κερδίζουν σε κάθε κατηγορία Η μελέτη χωρίζεται ανάλογα με τον τύπο του οχήματος, αποκαλύπτοντας νικητές από διαφορετικές γωνιές του πλανήτη - ευρωπαϊκές...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Γυναίκα
    Palo presentation