Μήπως τελικά λανσάρεις εσύ τις σειρές που βλέπεις στις streaming πλατφόρμες;
Είναι δύσκολο πια να μιλάμε για τηλεόραση με την παραδοσιακή της έννοια όταν σχεδόν όλο το περιεχόμενο που καταναλώνουμε είναι ψηφιακό, αλλά, μερικές φορές, αναρωτιέμαι αν διανύουμε ακόμα τη χρυσή εποχή της μικρής οθόνης. Η προσήλωση στις τηλεοπτικές παραγωγές έχει αυξηθεί περισσότερο από ποτέ, με όλο και περισσότερες επενδύσεις και σειρές κινηματογραφικών προδιαγραφών και υψηλού προϋπολογισμού να εμφανίζονται στις οθόνες μας. Τα νούμερα δεν λένε ψέματα: για παράδειγμα, κάθε ένα από τα δώδεκα επεισόδια της δεύτερης σεζόν του "Andor" κόστισε περισσότερο από 24 εκατομμύρια (!). Και ενώ οι μεγαλύτερες από τις εταιρείες streaming απολαμβάνουν αυξανόμενα έσοδα, το κυνήγι νέων συνδρομητών δεν σταματάει ποτέ. Μία από τις ενδιαφέρουσες πλην ξεπερασμένες σήμερα στρατηγικές των εταιριών αφορά το πώς προγραμματίζεται μία επερχόμενη κυκλοφορία σε έναν κόσμο δίχως χρόνο με τη στενή έννοια του όρου, όπως η βιομηχανία του streaming. Στο όχι τόσο...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.