πριν από  17 ώρες 55 λεπτά

Lifo.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Πολλοί ταξιδιώτες αντιμετωπίζουν μεγάλες καθυστερήσεις στις επιστροφές χρημάτων για ακυρωμένες πτήσεις που έχουν κλείσει μέσω τρίτων, όπως διαδικτυακές πλατφόρμες κρατήσεων. Οι Expedia και Lastminute.com, δύο από τις μεγαλύτερες πλατφόρμες κρατήσεων στην Ευρώπη, δεσμεύτηκαν να βελτιώσουν τη διαδικασία επιστροφής χρημάτων και να παρέχουν πιο ξεκάθαρες πληροφορίες σχετικά με τα δικαιώματα των επιβατών. Η αλλαγή έχει στόχο να βοηθήσει τους επιβάτες να διεκδικούν πιο εύκολα επιστροφές χρημάτων για ακυρωμένες πτήσεις όταν έχουν γίνει κρατήσεις μέσω τρίτων και να τους ενημερώνει καλύτερα για τα δικαιώματά τους βάσει της ευρωπαϊκής νομοθεσίας.Τι αλλάζει για τους ταξιδιώτες; Αν κλείσετε μια πτήση μέσω Expedia ή Lastminute.com και η αεροπορική εταιρεία την ακυρώσει, πλέον θα δικαιούστε επιστροφή χρημάτων εντός 14 ημερών. Αυτό περιλαμβάνει επτά ημέρες για να στείλει η αεροπορική τα χρήματα στον ταξιδιωτικό πράκτορα και άλλες επτά για να τα...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Κόσμος
    Palo presentation