Αμερικανικές εταιρείες κλείνουν υποκαταστήματα στην Κίνα
Οταν η Starbucks άνοιξε το πρώτο της κατάστημα στο Πεκίνο το 1999, η εταιρεία δεν πουλούσε απλώς καφέ, αλλά τον "αμερικανικό τρόπο ζωής". Ο όμιλος με έδρα το Σιάτλ επεκτάθηκε γρήγορα και κυριάρχησε στην κινεζική αγορά για καφέ υψηλής ποιότητας. Ωστόσο, το προβάδισμα αυτό έχει πλέον συρρικνωθεί σημαντικά. Κινέζοι ανταγωνιστές, όπως η Luckin Coffee και η Manner, έχουν ξεπεράσει τη Starbucks σε αριθμό καταστημάτων και κερδίζουν όλο και μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς χάρη στην "επιθετική" τιμολόγηση και "τη καλύτερη κατανόηση των συνηθειών των Κινέζων καταναλωτών", όπως σχολιάζει η Deutsche Welle σε ανάλυσή της. Η Luckin Coffee, για παράδειγμα, πραγματοποιεί πάνω από το 90% των πωλήσεών της μέσω της εφαρμογής της, ενώ η Starbucks εξακολουθεί να βασίζεται στην προσέλευση των πελατών στα καταστήματά της. Οι Financial Times ανέφεραν πρόσφατα ότι οι πωλήσεις της Starbucks στην Κίνα υποχώρησαν κατά σχεδόν 19% στα 2,58 δισεκατομμύρια ευρώ μεταξύ...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Όταν η Starbucks άνοιξε το πρώτο της κατάστημα στο Πεκίνο το 1999, η εταιρεία δεν πουλούσε απλώς καφέ, αλλά έναν "αμερικανικό τρόπο ζωής". Ο όμιλος με έδρα το Σιάτλ επεκτάθηκε γρήγορα και κυριάρχησε στην κινεζική αγορά για καφέ υψηλής ποιότητας. Ωστόσο, το προβάδισμα αυτό έχει συρρικνωθεί σημαντικά. Κινέζοι ανταγωνιστές, όπως η Luckin Coffee και η Manner, έχουν...
Όταν η Starbucks άνοιξε το πρώτο της κατάστημα στο Πεκίνο, το 1999, η εταιρεία δεν πουλούσε απλώς καφέ, αλλά έναν "αμερικανικό τρόπο ζωής". Ο όμιλος με έδρα το Σιάτλ επεκτάθηκε γρήγορα και κυριάρχησε στην κινεζική αγορά για καφέ υψηλής ποιότητας. Ωστόσο, το προβάδισμα αυτό έχει συρρικνωθεί σημαντικά. Κινέζοι ανταγωνιστές, όπως η Luckin Coffee και η Manner, έχουν...
Πολυμέσα
Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Κόσμος
- Αμερική(0)
- Αφρική(0)
- Βόρεια Αμερική(0)
- Ευρώπη(37)
- Κύπρος(410)
- Μέση Ανατολή(2)





Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.