Economist: "Καμπανάκι" για τα κινητά στα σχολεία
Η παρουσία των smartphones στις σχολικές αίθουσες έχει εξελιχθεί σε ένα από τα πιο αμφιλεγόμενα ζητήματα της εκπαίδευσης. Εργαλείο επικοινωνίας, ψυχαγωγίας και πληροφόρησης, αλλά ταυτόχρονα πηγή συνεχούς διάσπασης προσοχής, τα κινητά τηλέφωνα έχουν μπει στο στόχαστρο κυβερνήσεων, γονιών και εκπαιδευτικών. Νέα έρευνα και διεθνείς απαγορεύσεις αναζωπυρώνουν τη συζήτηση: πρέπει τελικά να έχουν θέση τα smartphones στην τάξη; Ο Economist κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για τη χρήση των smartphones μέσα στις σχολικές αίθουσες, υπογραμμίζοντας ότι αποτελούν "ανεξάντλητη πηγή περισπασμού" που υπονομεύει τη μαθησιακή διαδικασία.Πρόκειται για "τεχνοφοβία"; To βρετανικό μέσο παρατηρεί ότι, παρότι κάποιοι χαρακτηρίζουν αυτά τα μέτρα "τεχνοφοβικά", τα παιδιά δεν γνωρίζουν πάντα τι είναι προς το συμφέρον τους. Η επαφή με τη σύγχρονη τεχνολογία μπορεί να γίνεται εκτός τάξεων ή σε ειδικά μαθήματα. "Ορισμένοι θεωρούν τα μέτρα τεχνοφοβικά, αλλά η...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Η παρουσία των smartphones στις σχολικές αίθουσες έχει εξελιχθεί σε ένα από τα πιο αμφιλεγόμενα ζητήματα της εκπαίδευσης. Εργαλείο επικοινωνίας, ψυχαγωγίας και πληροφόρησης, αλλά ταυτόχρονα πηγή συνεχούς διάσπασης προσοχής, τα κινητά τηλέφωνα έχουν μπει στο στόχαστρο κυβερνήσεων, γονιών και εκπαιδευτικών. Νέα έρευνα και διεθνείς απαγορεύσεις αναζωπυρώνουν τη...
Τα smartphones έχουν εξελιχθεί στον αόρατο εχθρό της σχολικής αίθουσας. Εκεί όπου κάποτε οι αφηρημένοι μαθητές μουντζούρωναν τα τετράδιά τους ή πετούσαν λαστιχάκια, σήμερα τα κινητά τηλέφωνα προσφέρουν ατελείωτη απόσπαση προσοχής στο σχολείο. Όλο και περισσότερες χώρες εξετάζουν τις αρνητικές συνέπειες της χρήσης smartphones στα σχολεία. Η Νότια Κορέα έκανε το βήμα...
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.