Από το LinkedIn στο TikTok: Πού χτίζεται πια το επαγγελματικό brand;
Το LinkedIn παραμένει ο κατεξοχήν χώρος για το επαγγελματικό δίκτυο και την αναζήτηση εργασίας. Όμως, η Gen Z και ένα αυξανόμενο ποσοστό millennials κοιτούν πέρα από το κλασικό CV. Αναζητούν τρόπους να εκφράσουν τη δημιουργικότητά τους, να χτίσουν κοινό και να διαφοροποιηθούν. Και αυτή η ανάγκη τούς οδηγεί στο TikTok, στο Instagram και σε πλατφόρμες που άλλοτε θεωρούνταν αμιγώς ψυχαγωγικές. Στο TikTok, το προσωπικό brand χτίζεται μέσα από αυθεντικό περιεχόμενο: behind-the-scenes στιγμές από την καθημερινότητα ενός επαγγέλματος, πρακτικές συμβουλές για τη σταδιοδρομία, ή ακόμη και χιουμοριστικά βίντεο που φωτίζουν τον κόσμο της εργασίας από διαφορετική οπτική. Οι χρήστες που τολμούν να δείξουν ποιοι είναι πραγματικά, και όχι μόνο τι έχουν σπουδάσει ή σε ποια εταιρεία δουλεύουν, αποκτούν την προσοχή - και την εμπιστοσύνη - του κοινού. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ Ο Νεϊμάρ επενδύει στο πάθος του: Αγόρασε Ferrari 1,2 εκατ. ευρώ προσαρμοσμένη στα μέτρα...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Κόσμος
- Αμερική(0)
- Αφρική(0)
- Βόρεια Αμερική(0)
- Ευρώπη(51)
- Κύπρος(324)
- Μέση Ανατολή(0)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.