πριν από  6 ώρες 20 λεπτά

Fortunegreece.com

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Το LinkedIn παραμένει ο κατεξοχήν χώρος για το επαγγελματικό δίκτυο και την αναζήτηση εργασίας. Όμως, η Gen Z και ένα αυξανόμενο ποσοστό millennials κοιτούν πέρα από το κλασικό CV. Αναζητούν τρόπους να εκφράσουν τη δημιουργικότητά τους, να χτίσουν κοινό και να διαφοροποιηθούν. Και αυτή η ανάγκη τούς οδηγεί στο TikTok, στο Instagram και σε πλατφόρμες που άλλοτε θεωρούνταν αμιγώς ψυχαγωγικές. Στο TikTok, το προσωπικό brand χτίζεται μέσα από αυθεντικό περιεχόμενο: behind-the-scenes στιγμές από την καθημερινότητα ενός επαγγέλματος, πρακτικές συμβουλές για τη σταδιοδρομία, ή ακόμη και χιουμοριστικά βίντεο που φωτίζουν τον κόσμο της εργασίας από διαφορετική οπτική. Οι χρήστες που τολμούν να δείξουν ποιοι είναι πραγματικά, και όχι μόνο τι έχουν σπουδάσει ή σε ποια εταιρεία δουλεύουν, αποκτούν την προσοχή - και την εμπιστοσύνη - του κοινού. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ Ο Νεϊμάρ επενδύει στο πάθος του: Αγόρασε Ferrari 1,2 εκατ. ευρώ προσαρμοσμένη στα μέτρα...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Κόσμος
    Palo presentation