Convair XB-46, ο ξεχασμένος εκπρόσωπος των πρώτων τζετ βομβαρδιστικών
Η ανάπτυξη του XB-46 ξεκίνησε το 1944, όταν το Υπουργείο Πολέμου των ΗΠΑ, εντυπωσιασμένο από τις εξελίξεις στην αεροπορική τεχνολογία της ναζιστικής Γερμανίας, εξέδωσε απαίτηση για μια σειρά μεσαίων βομβαρδιστικών με κινητήρες τζετ, με βάρος από 36.000 έως 91.000 κιλά. Η απαίτηση αυτή, γνωστή ως "κλάση του '45", οδήγησε σε ανταγωνιστικά σχέδια από τέσσερις μεγάλες εταιρείες: τη North American Aviation (XB-45), τη Boeing (XB-47), τη Martin (XB-48) και τη Convair (XB-46). Convair XB-46 in flight. (U.S. Air Force photo) Η Convair, γνωστή για το B-24 Liberator, τον Ιανουάριο του 1945 υπέγραψε συμβόλαιο για την ανάπτυξη του αεροσκάφους, ενώ τον Φεβρουάριο του ίδιου έτους εγκρίθηκε μακέτα του σχεδίου. Η πρώτη πτήση του XB-46 πραγματοποιήθηκε στις 2 Απριλίου 1947, από το εργοστάσιο της Convair στο Σαν Ντιέγκο της Καλιφόρνια, με προορισμό τη βάση Muroc Army Airfield. Ο πιλότος δοκιμών, Ellis D. "Sam" Shannon, επαίνεσε τις ικανότητες χειρισμού...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Κόσμος
- Αμερική(0)
- Αφρική(0)
- Βόρεια Αμερική(0)
- Ευρώπη(35)
- Κύπρος(395)
- Μέση Ανατολή(0)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.