Δοκιμάζουμε το νέο Omoda 5 1.6Τ GDI
Newsroom | email: [email protected] Δεδομένου ότι η φίρμα είναι σχετικά νέα -οι Κινέζοι ήρθαν στην Ευρώπη μόλις στις αρχές του 2024- με την ευκαιρία της δοκιμής του Omoda 5 ας συνοψίζουμε ξανά τα δεδομένα της εταιρείας για την Ελλάδα. Ως μέρος του μεγαλύτερου Chery Group, η Omoda -μαζί με την Jaecoo παρεμπιπτόντως- δημιουργήθηκε το 2022 για να εκπροσωπήσει τη μητρική εταιρεία πέρα από τα σινικά σύνορα. Στην Ελλάδα, την επίσημη εκπροσώπηση της φίρμας -όπως εξάλλου και της Jaecoo- έχει η Q&J Automotive Ελλάς, αδελφή εταιρεία της Star Automotive Ελλάς, της αντιπροσωπείας των Mercedes-Benz και smart. Ενώ λοιπόν η Jaecoo απευθύνεται περισσότερο στον "περιπετειώδη" οδηγό SUV -διαβάστε τη δοκιμή του Jaecoo 7 εδώ, η Omoda πάλι με ένα στιλάτο crossover θέλει κυρίως να προμηθεύσει μια αστική πελατεία. Όπου οι ιδιοκτήτες ενός Nissan Qashqai, αλλά κι εκείνοι ενός μικρότερου Hyundai Kona, θα πρέπει να νιώσουν ότι τους αφορά. Με την εικόνα του να...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Κόσμος
- Αμερική(0)
- Αφρική(0)
- Βόρεια Αμερική(0)
- Ευρώπη(36)
- Κύπρος(268)
- Μέση Ανατολή(0)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.