Δυτικά brands στην Κίνα: Πώς "σπάνε τον κώδικα" του Κινέζου καταναλωτή
Παρά την οικονομική επιβράδυνση της Κίνας, αμερικανικά και ευρωπαϊκά brands επενδύουν ξανά στη μεγαλύτερη αγορά καταναλωτών του πλανήτη, υιοθετώντας τοπικές στρατηγικές, συνεργασίες με κινέζικα agencies και έντονη παρουσία σε πλατφόρμες όπως οι Douyin και Xiaohongshu, προκειμένου να ανταγωνιστούν τις ταχύτατα ανερχόμενες εγχώριες μάρκες. Παρότι η κινεζική οικονομία κόβει ταχύτητα, η χώρα παραμένει πεδίο-πρόκληση για τους διεθνείς ομίλους λιανικής και πολυτελείας. Η δυναμική αγορά των 1,4 δισ. καταναλωτών εξακολουθεί να ασκεί ακαταμάχητη έλξη σε αμερικανικά και ευρωπαϊκά brands, που προσαρμόζουν ριζικά τη στρατηγική τους για να αντεπεξέλθουν στον έντονο ανταγωνισμό των τοπικών παικτών. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η Kraft Heinz, η οποία επιστράτευσε το κινεζικό διαφημιστικό πρακτορείο Good Idea Growth Network (GGN) για να μετατρέψει την κέτσαπ σε lifestyle προϊόν. Με διαφημιστικές στήλες σε σταθμούς μετρό, που μιμούνται μπουκάλια...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Κόσμος
- Αμερική(0)
- Αφρική(0)
- Βόρεια Αμερική(0)
- Ευρώπη(42)
- Κύπρος(515)
- Μέση Ανατολή(11)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.