Ελάχιστοι ξέρουν πώς βγήκε το "Just do it" της Nike: Ο θανατοποινίτης που γέννησε τo πιο διάσημο σλόγκαν στον κόσμο
Τα τελευταία λόγια ενός θανατοποινίτη είναι συνήθως συγκεκριμένα. Τουλάχιστον απ' αυτά που έχουμε παρακολουθήσει στις ταινίες, στην πλειονότητα των περιπτώσεων δηλώνει αθώος. Αν παραδέχεται την ενοχή του, ζητάει συγχώρεση για το έγκλημα που τον έχει οδηγήσει εκεί. Είτε στη μια, είτε στην άλλη περίπτωση, το πολύ-πολύ να προσευχηθεί, γνωρίζοντας ότι είναι οι τελευταίες του στιγμές. Υπήρξε όμως μια περίπτωση μελλοθάνατου που αντιμετώπισε με ιδιαίτερο τρόπο το επικείμενο μοιραίο. Κι όχι μόνο αυτό, αλλά οι ύστατες λέξεις του έγιναν πηγή έμπνευσης για ένα από τα διασημότερα σλόγκαν του 20ου αιώνα! Πάνε λοιπόν περισσότερα από 35 χρόνια που το περιβόητο "Just Do It" καθιερώθηκε ως εμβληματική εμπορική ατάκα. Ταυτίστηκε με τη Nike, συνοδεύει κάθε καμπάνια της, μεταφράστηκε σχεδόν σε κάθε γλώσσα του κόσμου. Μόνο περίεργη δεν τη λες εξάλλου την επιτυχία του: Είναι δυνατό, ευθύ και ανταγωνιστικό. Μπάλα Οι 3 πρώτες αλλαγές που θα δούμε στον ΠΑΟ με...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Κόσμος
- Αμερική(0)
- Αφρική(0)
- Βόρεια Αμερική(0)
- Ευρώπη(36)
- Κύπρος(390)
- Μέση Ανατολή(7)





Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.