Επιχειρηματική σύμπραξη της Sephora με την Lyft
Μια διαφορετική προσέγγιση στον τρόπο με τον οποίο φτάνει ο καταναλωτής στο κατάστημα δοκιμάζει η Sephora, σε συνεργασία με τη Lyft Media, μέσα από μια τετραήμερη προωθητική δράση. Η ενέργεια, με τίτλο "Delivered to Beauty", πραγματοποιείται από τις 7 έως τις 10 Ιουλίου και προσφέρει στους ενδιαφερόμενους πίστωση 20 δολαρίων για μονή διαδρομή με Lyft προς ένα από τα επιλεγμένα καταστήματα Sephora. Εκεί, οι καταναλωτές θα έχουν τη δυνατότητα να απολαύσουν προσωπική εξυπηρέτηση, καθοδήγηση από εξειδικευμένο προσωπικό και έκπτωση 10 δολαρίων για αγορές άνω των 50. Η Zena Arnold, επικεφαλής του τμήματος marketing της Sephora στις ΗΠΑ, εξηγεί ότι σήμερα οι αγοραστές δίνουν ιδιαίτερη αξία στην ανθρώπινη διάδραση όταν πρόκειται για προϊόντα περιποίησης και ομορφιάς υψηλού επιπέδου. Όπως επισημαίνει, οι πελάτες δεν ψάχνουν απλώς μια αγορά, αλλά μια εμπειρία που είναι προσαρμοσμένη στις ανάγκες και τις επιθυμίες τους. Ακολουθήστε το...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Κόσμος
- Αμερική(0)
- Αφρική(0)
- Βόρεια Αμερική(0)
- Ευρώπη(39)
- Κύπρος(335)
- Μέση Ανατολή(0)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.