πριν από  10 ώρες 36 λεπτά

SofokleousIn.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Μια διαφορετική προσέγγιση στον τρόπο με τον οποίο φτάνει ο καταναλωτής στο κατάστημα δοκιμάζει η Sephora, σε συνεργασία με τη Lyft Media, μέσα από μια τετραήμερη προωθητική δράση. Η ενέργεια, με τίτλο "Delivered to Beauty", πραγματοποιείται από τις 7 έως τις 10 Ιουλίου και προσφέρει στους ενδιαφερόμενους πίστωση 20 δολαρίων για μονή διαδρομή με Lyft προς ένα από τα επιλεγμένα καταστήματα Sephora. Εκεί, οι καταναλωτές θα έχουν τη δυνατότητα να απολαύσουν προσωπική εξυπηρέτηση, καθοδήγηση από εξειδικευμένο προσωπικό και έκπτωση 10 δολαρίων για αγορές άνω των 50. Η Zena Arnold, επικεφαλής του τμήματος marketing της Sephora στις ΗΠΑ, εξηγεί ότι σήμερα οι αγοραστές δίνουν ιδιαίτερη αξία στην ανθρώπινη διάδραση όταν πρόκειται για προϊόντα περιποίησης και ομορφιάς υψηλού επιπέδου. Όπως επισημαίνει, οι πελάτες δεν ψάχνουν απλώς μια αγορά, αλλά μια εμπειρία που είναι προσαρμοσμένη στις ανάγκες και τις επιθυμίες τους. Ακολουθήστε το...

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Κόσμος
    Palo presentation