Παροχή πληροφοριών κατασκευαστή μόνο για 52% προϊόντων στο διαδίκτυο, σύμφωνα με έρευνα ΕΕ
Μόνο το 52% των καταχωρίσεων προϊόντων παιδικής/βρεφικής φροντίδας προς πώληση... Μόνο το 52% των καταχωρίσεων προϊόντων παιδικής/βρεφικής φροντίδας προς πώληση μέσω διαδικτυακών πλατφορμών διαπιστώθηκε σε πανευρωπαϊκή εκστρατεία ελέγχου πως συμμορφώνονταν με τις απαιτήσεις του Κανονισμού Γενικής Ασφάλειας Προϊόντων και παρείχαν όλες τις απαιτούμενες πληροφορίες για τον κατασκευαστή, ανέφερε σε ανακοίνωσή της την Τετάρτη η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή, με αφορμή συμμετοχή της στην εκστρατεία που διεξήχθη από τις αρχές εποπτείας της αγοράς του Ευρωπαϊκού Δικτύου για την Ασφάλεια των Καταναλωτών, υπό τον συντονισμό της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Σύμφωνα με την ανακοίνωση, σκοπός της εκστρατείας ήταν να διασφαλιστεί ότι οι καταναλωτές έχουν πρόσβαση σε βασικές πληροφορίες για την ασφάλεια και την ιχνηλασιμότητα των προϊόντων πριν από την αγορά, κυρίως σε μεγάλες διαδικτυακές πλατφόρμες (π.χ. SHEIN, TEMU, κ.λπ.), σύμφωνα με τις απαιτήσεις...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Μόνο το 52% των καταχωρίσεων προϊόντων παιδικής/βρεφικής φροντίδας προς πώληση μέσω διαδικτυακών πλατφορμών διαπιστώθηκε σε πανευρωπαϊκή εκστρατεία ελέγχου πως συμμορφώνονταν με τις απαιτήσεις του Κανονισμού Γενικής Ασφάλειας Προϊόντων και παρείχαν όλες τις απαιτούμενες πληροφορίες για τον κατασκευαστή, ανέφερε σε ανακοίνωσή της την Τετάρτη η Υπηρεσία Προστασίας...

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Κόσμος
- Αμερική(0)
- Αφρική(0)
- Βόρεια Αμερική(0)
- Ευρώπη(52)
- Κύπρος(458)
- Μέση Ανατολή(8)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.