Το κρυμμένο μήνυμα στο λογότυπο της Coca-Cola
Το λογότυπο της Coca-Cola είναι ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα στον κόσμο. Με την εμβληματική κόκκινη απόχρωση και τη ρετρό καλλιγραφία, έχει παραμείνει σχεδόν αναλλοίωτο από το 1969, όταν παρουσιάστηκε για πρώτη φορά με το χαρακτηριστικό λευκό κύμα, γνωστό ως Dynamic Ribbon Device. Ωστόσο, πίσω από την αισθητική του απλότητα κρύβεται ένα λεπτό αλλά ισχυρό μήνυμα. Σύμφωνα με τον Richard Lau, πρόεδρο της LOGO.com, το δεύτερο γράμμα "C" στο λογότυπο της Coca Cola έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να θυμίζει ένα χαμόγελο. Όπως εξηγεί σε συνέντευξή του "αυτή η λεπτή λεπτομέρεια μπορεί να περάσει απαρατήρητη, αλλά υποσυνείδητα δημιουργεί μια θετική συσχέτιση με το brand στο μυαλό των καταναλωτών". Η Coca-Cola έχει χτίσει την εικόνα της γύρω από την έννοια της χαράς και της ευτυχίας. Το χαμόγελο στο λογότυπο δεν είναι απλώς ένα αισθητικό τρικ, αλλά μια στρατηγική επιλογή branding που ενισχύει το συναισθηματικό δέσιμο του καταναλωτή με το προϊόν. Όπως...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Το λογότυπο της Coca-Cola είναι ίσως το πιο αναγνωρίσιμο παγκοσμίως. Το συναντάμε παντού, από ψυγεία και κουτάκια μέχρι αφίσες, διαφημίσεις και μπουκάλια. Έχει γίνει τόσο οικείο που σπάνια το προσέχουμε με προσοχή. Ωστόσο, όπως αποκαλύπτεται τώρα, αυτό το γνώριμο σχέδιο κρύβει μέσα του ένα "μυστικό" μήνυμα που ελάχιστοι είχαν εντοπίσει μέχρι σήμερα. Ο ειδικός στο...
Το λογότυπο της Coca-Cola είναι ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα στον κόσμο. Με την εμβληματική κόκκινη απόχρωση και τη ρετρό καλλιγραφία, έχει παραμείνει σχεδόν αναλλοίωτο από το 1969, όταν παρουσιάστηκε για πρώτη φορά με το χαρακτηριστικό λευκό κύμα, γνωστό ως Dynamic Ribbon Device. Ωστόσο, πίσω από την αισθητική του απλότητα κρύβεται ένα λεπτό αλλά ισχυρό μήνυμα.
Το λογότυπο της Coca- Cola είναι απ' τα πιο γνωστά στον κόσμο. Το βλέπεις σε ψυγεία, κουτάκια, αφίσες, διαφημίσεις, μπουκάλια, παντού. Όλοι ξέρουμε πώς μοιάζει, και το έχουμε συνηθίσει τόσο που δεν το πολυκοιτάμε πια. Όμως τελικά, όπως φαίνεται, αυτό το τόσο γνωστό λογότυπο έχει μέσα του ένα "κρυφό" μήνυμα που ελάχιστοι είχαν προσέξει μέχρι σήμερα. Ένας ειδικός στα...
Η Coca-Cola αποτελεί ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα brands παγκοσμίως, κυρίως χάρη στο εμβληματικό της λογότυπο. Παρά τις πολλές αλλαγές σε συνταγές και νέες παραλλαγές του γνωστού αναψυκτικού, το σήμα της εταιρείας που καθιερώθηκε το 1969 παραμένει σχεδόν αναλλοίωτο εδώ και δεκαετίες. Διαβάστε περισσότερα στο newsbeast.gr
Ο γερμανικός πατριωτισμός δηλώνεται υπερηφάνως στις ετικέτες και στο περιτύλιγμα εμπορικών σημάτων των ΗΠΑ. Στις συσκευασίες της Coca-Cola υπάρχουν πρόσωπα εργατών από το εργοστάσιο στο Μάνχαϊμ: η Χάικε, ο Μοχάμεντ... Στην Corriere della Sera δημοσιεύθηκε "άρθρο γνώμης" υπογεγραμμένο από την ανταποκρίτρια του ιταλικού μέσου στο Βερολίνο, τη Μάρα Τζέργκολετ.
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Κόσμος
- Αμερική(0)
- Αφρική(0)
- Βόρεια Αμερική(0)
- Ευρώπη(37)
- Κύπρος(539)
- Μέση Ανατολή(7)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.