Γιατί έχει "μπλοκάρει" η εθνική καμπάνια "Rebranding Greece"
Σε αβέβαιο χρόνο μετατίθεται η ανακοίνωση της εταιρείας που θα αναλάβει τη νέα καμπάνια τουριστικής προβολής της Ελλάδας. Ο διαγωνισμός, που "τρέχει" το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος με χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης και φέρει τον τίτλο Rebranding Greece, βρίσκεται πλέον στα χέρια της Δικαιοσύνης. Το κρίσιμο ερώτημα που καλούνται να απαντήσουν τα δικαστήρια είναι αν η διαδικασία είναι έγκυρη ή πρέπει να ακυρωθεί. Μπορεί τις προηγούμενες μέρες να αποσφραγίστηκαν από το διαγωνισμό τεχνικές λεπτομέρειες του έργου αλλά σε καμία περίπτωση δεν αφορούσε αποσφράγιση οικονομικών προσφορών εταιριών για τον εν λόγο διαγωνισμό, όπως σημείωναν στο Τornos Νews παράγοντες του κλάδου. Υπενθυμίζεται ότι η υπόθεση άνοιξε έπειτα από προσφυγές ελληνικών διαφημιστικών εταιρειών, οι οποίες υποστηρίζουν ότι οι όροι του διαγωνισμού ήταν "φωτογραφικοί" και ευνοούσαν πολυεθνικούς ομίλους, αφήνοντας εκτός την εγχώρια αγορά. Κεντρικό σημείο τριβής αποτελεί...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Κόσμος
- Αμερική(0)
- Αφρική(0)
- Βόρεια Αμερική(0)
- Ευρώπη(37)
- Κύπρος(539)
- Μέση Ανατολή(7)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.