πριν από  2 ημέρες 10 ώρες

Naftemporiki.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Πολλοί χρήστες του LinkedIn αναρωτιούνται το τελευταίο διάστημα γιατί βλέπουν αναρτήσεις που έχουν γίνει στην πλατφόρμα πριν από δύο ή τρεις εβδομάδες στην κορυφή της ροής τους. "Τι συμβαίνει στο LinkedIn;", έγραψε πρόσφατα ο Tim Vanderhook, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας τεχνολογίας διαφημίσεων Viant. "Έχουμε 2025 και κανείς δεν περιμένει 3 εβδομάδες για να "μάθει" κάτι"". Τι έχει όντως συμβεί; Η VP διαχείρισης Προϊόντων του LinkedIn, Gyanda Sachdeva, μιλώντας στο Business Insider, εξήγησε ότι στα μέσα Ιουνίου, η πλατφόρμα "έτρεξε" μια τροποποίηση του αλγορίθμού της που σχεδιάστηκε για να δοκιμάσει αυτό που περιέγραψε ως "ένα νέο είδος αποτελεσματικού συνόρου" για να ελέγξει πόσο πρόσφατο πρέπει να είναι το περιεχόμενο στη ροή ώστε να παραμένει σχετικό για τον κάθε χρήστη, δηλαδή να τον αφορά. Το LinkedIn διαφέρει από τα υπόλοιπα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η άμεση ενημέρωση ή το να γίνει το υλικό viral δεν είναι τόσο σημαντικά...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Κόσμος
    Palo presentation