πριν από  1 ώρα 20 λεπτά

Cnn.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Η απόφαση της BMW να ολοκληρώσει την παραγωγή της Z4 τον Μάρτιο του 2026 δεν σηματοδοτεί απλώς την ολοκλήρωση της πορείας ενός μοντέλου. Επιβεβαιώνει πως τα ρόουντστερ δεν μπορούν να βρουν ένα ρόλο στην αυτοκινητοβιομηχανία όπως έχει διαμορφωθεί σήμερα. Για δεκαετίες, τα ρόουντστερ αποτελούσαν την πιο γνήσια έκφραση της οδηγικής απόλαυσης: διθέσια, ελαφριά, με κίνηση στις περισσότερες περιπτώσεις πίσω και ανοιχτή οροφή, απευθύνονταν σε όσους έβαζαν την απόλαυση πάνω από την πρακτικότητα. Από το αιώνια νεανικό Mazda MX-5 και το ΤΤ, μέχρι τις Z3 και Z4 και την SLK, η κατηγορία είχε πάντα το δικό της φανατικό κοινό. Όμως η αγορά πήρε διαφορετική πορεία. Οι αυστηροί κανονισμοί ρύπων, η κυριαρχία των SUV, το αυξανόμενο κόστος εξέλιξης και η στροφή στην ηλεκτροκίνηση περιόρισαν σταδιακά τη ζήτηση για σχετικά μικρά σε διαστάσεις ρόουντστερ, η οποία δεν μπορεί να υποστηρίξει την εξέλιξη νέων μοντέλων. Οι μπαταρίες, με το βάρος τους να...

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Κόσμος
    Palo presentation