IMC25: Ένα εμπνευστικό ταξίδι στη χώρα του marketing από τον IAB Hellas
Στις 29 Απριλίου 2025, το Ωδείο Αθηνών μετατράπηκε σε έναν κόσμο δημιουργικότητας και καινοτομίας, φιλοξενώντας το 21ο Interactive Marketing Conference του IAB HELLAS, με θέμα "Alice in Marketinland: Lost & Found in the Digital Era". ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Την έναρξη του συνεδρίου χαιρέτησε αρχικά η Τίνα Φερεντίνου -Πρόεδρος ΙΑΒ Hellas, με μια σύντομη αναφορά στην καθιέρωση του IMC ως ένα συνέδριο θεσμό πλέον στην ελληνική αγορά, καθώς και στη νέα πρωτοβουλία "DIGITAL DIALOGUES" που εγκαινίασε πρόσφατα ο IAB HELLAS για τα μέλη του. Τη σκυτάλη πήρε η Βάσω Μαργέλου- Αντιπρόεδρος ΙΑΒ HELLAS και Πρόεδρος Οργανωτικής επιτροπής IMC 25 που υπερθεμάτισε στην σύλληψη και στη δημιουργία ενός συνεδρίου με θεματολογία εμπνευστική αλλά και που θα αποτελούσε εργαλείο και οδηγό στην καθημερινή δουλειά μας από μία μοναδική Ομάδα. Το IMC25, επικεντρώθηκε στη δυναμική εξέλιξη των 3Cs -Creativity, Content & Commerce-που διαμορφώνουν το...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Στις 29 Απριλίου 2025, το Ωδείο Αθηνών μετατράπηκε σε έναν κόσμο δημιουργικότητας και καινοτομίας, φιλοξενώντας το 21ο Interactive Marketing Conference του IAB HELLAS, με θέμα "Alice in Marketinland: Lost & Found in the Digital Era". Την έναρξη του συνεδρίου χαιρέτησε αρχικά η Τίνα Φερεντίνου -Πρόεδρος ΙΑΒ Hellas, με μια σύντομη αναφορά στην καθιέρωση του IMC ως ένα...
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Κόσμος
- Αμερική(0)
- Αφρική(0)
- Βόρεια Αμερική(0)
- Ευρώπη(37)
- Κύπρος(250)
- Μέση Ανατολή(0)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.