Κόστος 4 εκατ., έσοδα 170: Η πιο πετυχημένη διαφήμιση όλων των εποχών μελετάται ακόμα από τους επιστήμονες
Κανείς δεν κλώτσησε ποτέ καλύτερα από τον Ζαν Κλοντ Βαν Νταμ. Και κανείς δεν γύρισε ποτέ καλύτερη, "έστω" πιο πετυχημένη, διαφήμιση από τον Ζαν Κλοντ Βαν Νταμ. Το 2013, ο Βέλγος θρυλικός σταρ των action movies πρωταγωνίστησε σε ένα σποτ που έγραψε ιστορία, που έμεινε αναλλοίωτο στις μνήμες και θα αποτελεί εσαεί σημείο αναφοράς για το "έτσι γίνεται". Μέσα σε μόλις 9 μέρες, η διαφήμιση είχε ξεπεράσει τα 48 εκατ. views στο YouTube, αυτή τη στιγμή έχει περί τα 125. Όταν βγήκε, έγινε χαμός. "Το είδες;" ρωτούσε ο ένας τον άλλον και άπαντες υποκλίνονταν στην ιδέα, στην υλοποίηση. Το concept ήταν να προμοταριστεί το πόσο καλό ήταν το νέο τότε σύστημα υδραυλικής οδήγησης της Volvo. Στην πραγματικότητα, αυτό που είδαμε ήταν ένα μικρό έργο τέχνης. Σε έναν κλειστό διάδρομο προσγείωσης στην Ισπανία, την ώρα που ανέτειλε ο ήλιος. Η κάμερα ξεκινάει κάνοντας zoom στον Ζαν Κλοντ. Σταδιακά το πλάνο ανοίγει και αποκαλύπτεται η γκράντε, από πολλές...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Κόσμος
- Αμερική(0)
- Αφρική(0)
- Βόρεια Αμερική(0)
- Ευρώπη(58)
- Κύπρος(455)
- Μέση Ανατολή(12)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.