Μόδα και τεχνητή νοημοσύνη: Όταν τα μοντέλα... δεν είναι πραγματικοί άνθρωποι
Η μόδα μπαίνει σε νέα, αμφιλεγόμενη εποχή Ο κόσμος της μόδας βρίσκεται μπροστά σε μια νέα ψηφιακή πραγματικότητα, καθώς η χρήση τεχνητής νοημοσύνης (AI) για τη δημιουργία μοντέλων και διαφημιστικών καμπανιών προκαλεί έντονες συζητήσεις για την ηθική και τις κοινωνικές της συνέπειες. Στο αμερικανικό τεύχος Αυγούστου, η Vogue πρωτοπορεί - αλλά και διχάζει - παρουσιάζοντας εξώφυλλα και φωτογραφίες με μοντέλα που δεν είναι άνθρωποι, αλλά ψηφιακές δημιουργίες. Μέσα από προηγμένους αλγόριθμους, σχεδιάζονται μορφές με ρεαλιστικά ανθρώπινα χαρακτηριστικά, αλλά απαλλαγμένες από τις "ατέλειες" της πραγματικής ζωής.Το τίμημα της ψηφιακής "τελειότητας" Η επιλογή αυτή έχει προκαλέσει αντιδράσεις στον χώρο της μόδας. Επαγγελματίες μοντέλα εκφράζουν ανησυχία ότι η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να απειλήσει τη δουλειά τους, ενώ παράλληλα ενισχύει μη ρεαλιστικά πρότυπα ομορφιάς που δύσκολα μπορεί να επιτύχει ο μέσος άνθρωπος. Από την άλλη, οι εταιρείες που...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Κόσμος
- Αμερική(0)
- Αφρική(0)
- Βόρεια Αμερική(0)
- Ευρώπη(33)
- Κύπρος(260)
- Μέση Ανατολή(1)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.