Νέος Δικύλινδρος Boxer από την Κινεζική Benda
του Νεκτάριου Διατσίδη Οι Boxer δεν είναι αποκλειστικό προνόμιο της BMW, και η Κινεζική Benda θέλει κι αυτή ένα μερίδιο της αγοράς. Σπάνια έχει μια συγκεκριμένη διάταξη κινητήρα συσχετιστεί τόσο έντονα με μια μάρκα όσο ο δικύλινδρος boxer με την BMW. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι η Βαυαρική εταιρεία έχει το αποκλειστικό δικαίωμα στη διάταξη αυτή, και τώρα η Κινεζική Benda σχεδιάζει τον δικό της boxer. Η BMW δεν είχε πάντα μονοπώλιο στην ιδέα του boxer δικύλινδρου. Πρόκειται για μία από τις παλαιότερες διατάξεις κινητήρων που έγιναν δημοφιλείς στον κόσμο των μοτοσυκλετών, εμφανιζόμενη ήδη από την εποχή του Α' Παγκοσμίου Πολέμου σε Βρετανικές μοτοσυκλέτες ABC και ακόμα νωρίτερα σε μοντέλα της Douglas - αν και σε διαφορετικό προσανατολισμό, με τον έναν κύλινδρο να κοιτάει μπροστά και τον άλλο προς τα πίσω. Η BMW υιοθέτησε τον boxer δικύλινδρο για την πρώτη της μοτοσυκλέτα, την R32 του 1932, αφού είχε ήδη χρησιμοποιήσει την ίδια διάταξη...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Κόσμος
- Αμερική(0)
- Αφρική(0)
- Βόρεια Αμερική(0)
- Ευρώπη(50)
- Κύπρος(298)
- Μέση Ανατολή(0)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.