πριν από  3 ημέρες 3 ώρες

Antibaro.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Γράφει ο Στυλιανός Καβάζης."Εν τω φωτί της αιωνιότητας, ο Μέγας Αλέξανδρος και ο Μέγας Κωνσταντίνος στέκουν ως φλόγες μίας ελληνικής δάδας που διέσχισε αιώνες. Ο ένας θεμελίωσε την οικουμενική ιδέα του ελληνισμού με ξίφος και όραμα· ο άλλος τη βάπτισε στο φως του Σταυρού, δίνοντάς της αιώνιο πρόσωπο. Μεταξύ τους, η ελιά της σοφίας και ο αετός της συνέχειας υπενθυμίζουν ότι η ελληνική ψυχή δεν έσβησε ποτέ - απλώς αλλάζει μορφή για να μείνει αθάνατη." 1. Ιδεολογική, πολιτιστική και γεωπολιτική συνέχεια Από την εποχή του Μεγάλου Αλεξάνδρου (356-323 π.Χ.), η έννοια της οικουμενικής βασιλείας κατέκτησε τον ελληνορωμαϊκό κόσμο. Ο Μέγας Κωνσταντίνος (272-337 μ.Χ.) όχι μόνο υιοθέτησε αυτό το μοντέλο, αλλά το επανερμήνευσε μέσω της χριστιανικής πίστης, δημιουργώντας μια νέα αυτοκρατορική παράδοση που βασιζόταν ξεκάθαρα σε ελληνιστικά θεμέλια. Ο Αλέξανδρος στόχευε στην ενοποίηση των λαών της Ανατολής και της Δύσης σε ένα ενιαίο πολιτισμικό σώμα...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Κόσμος
    Palo presentation